قابلیت بندر چابهار برای تبدیل شدن به مرکز بزرگ تجاری منطقه

به گزارش مجله 10 از 10، امام آدینه اهل سنت زاهدان گفت: بندر چابهار قابلیت تبدیل شدن به مرکز بزرگ تجاری و تخلیه و بارگیری منطقه را دارد و این امر محقق خواهد شد.

قابلیت بندر چابهار برای تبدیل شدن به مرکز بزرگ تجاری منطقه

به گزارش از ، وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی امام آدینه اهل سنت زاهدان عصر امروز در بازدید از زیرساخت ها، تجهیزات، اسکله ها و ساختمان های عملیاتی بندر شهید بهشتی چابهار اظهار کرد: بندر چابهار به عنوان بزرگترین بندر اقیانوسی کشور، نعمت بسیار وسیعی برای کشور است، اقدام های بسیار ارزنده ای توسط نظام در این بندر صورت گرفته است که در رونق منطقه تاثیر شگرفی خواهد داشت.

او با اشاره به تجهیز بندر چابهار به تجهیزات مدرن و تقدیر از کوشش های توسعه ای اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در بندر شهید بهشتی چابهار ابراز امیدواری کرد: با همت مسئولان باید از ظرفیت های این بندر استفاده و بخشی از کالا های دولتی وارداتی در این بندر تخلیه گردد.

تجهیز بندر چابهار به تجهیزات استراتژیک

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان نیز با اشاره به قابلیت بندر چابهار در پهلودهی کشتی ها با بالاترین آبخور نسبت به سایر بنادر کشور گفت: با بهره برداری از فاز نخست طرح توسعه بندر شهید بهشتی، افزایش ظرفیت عملیاتی و تأمین تجهیزات استراتژیک مدرن، هیچ محدودیتی برای پهلوگیری کشتی و تخلیه و بارگیری انواع کالا وجود ندارد.

بهروز آقایی اظهار کرد: اختصاص 20 درصد کالا های اساسی کشور به بندر چابهار می تواند به رونق این منطقه یاری شایانی کند.

امام آدینه اهل سنت زاهدان در راس هیأتی در سفر به بندر چابهار از ترمینال مسافری بندر شهید کلانتری نیز بازدید کرد.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 343

به "قابلیت بندر چابهار برای تبدیل شدن به مرکز بزرگ تجاری منطقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت بندر چابهار برای تبدیل شدن به مرکز بزرگ تجاری منطقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید