تور فرانسه: فرانسه از ورود افراد واکسینه نشده به رستوران ها و اماکن ورزشی ممانعت کرد

به گزارش مجله 10 از 10، خبرگزاری خبرنگاران-فرانسه که بالاترین آمار روزانه ابتلا به ویروس کرونا را در اروپا در اختیار دارد، از ورود افراد واکسینه نشده به رستوران ها و اماکن ورزشی ممانعت کرد.

تور فرانسه: فرانسه از ورود افراد واکسینه نشده به رستوران ها و اماکن ورزشی ممانعت کرد

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، افرادی که در برابر کووید-19 واکسینه نشده اند، دیگر اجازه حضور در رستوران ها، مکان های توریستی و اماکن ورزشی فرانسه را ندارند مگر اینکه به تازگی از ویروس کرونا بهبود یافته باشند.

این قانون تازه امروز (دوشنبه) به اجرا گذاشته شد و بر مبنای آن، از یک مجوز واکسن، همسو با سیاست های دولت، برای کنترل شیوع ویروس کرونا استفاده می گردد.

فرانسه بالاترین آمار روزانه ابتلا به ویروس کرونا را در اروپا ثبت می نماید و بیمارستان ها همچنان با بیماران مبتلا به کووید پر می شوند هرچند تعداد افراد بستری در بخش های مراقبت های ویژه در روزهای اخیر کاهش یافته است.

دولت، محدودیت های اندکی را در بحبوحه افزایش شیوع سویه اومیکرون اعمال نموده است و در عوض بر روی مجوز واکسن متمرکز شده است که هفته گذشته به وسیله مجلس و شورای قانون اساسی فرانسه تصویب شد.

بر اساس مطالعات، احتمال ابتلا به بیماری شدید در پی درگیری با سویه اومیکرون در قیاس با سویه دلتا کمتر است. البته اومیکرون آسانتر از سایر گونه های ویروس کرونا منتشر می گردد و در حال حاضر در بسیاری از کشورها غالب شده است. بعلاوه اومیکرون به راحتی افرادی را که واکسینه شده اند یا با سویه های قبلی ویروس آلوده شده اند درگیر می نماید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 اسفند 1400 بروزرسانی: 20 اسفند 1400 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 2098

به "تور فرانسه: فرانسه از ورود افراد واکسینه نشده به رستوران ها و اماکن ورزشی ممانعت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه: فرانسه از ورود افراد واکسینه نشده به رستوران ها و اماکن ورزشی ممانعت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید