عکس ، زیبایی خیره کننده پرندگانی که شکار انسان می شوند!

به گزارش مجله 10 از 10، این مجموعه خیره کننده و رنگارنگ از گونه های مختلف پرندگان، از طاووس تا قرقاول، که اغلب برای مصرف ما شکار می شوند درست شده است.

عکس ، زیبایی خیره کننده پرندگانی که شکار انسان می شوند!

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، پرندگان شکار شامل بعضی از آشناترین پرندگان مانند بوقلمون ها، کبک ها، و جوجه ها می شوند.

اما بسیاری از اعضای راسته گالی فرم ها چیزی جز پرندگان معمولی هستند. هلوهای رنگارنگ باشکوه، قرقاول های پر جنب و جوش، بلدرچین های فانتزی پردار و بسیاری از گونه های دیگر در هر جنگل یا مزرعه ای برجسته هستند. در بسیاری از موارد، پرندگان نر با به نمایش گذاشتن رنگ های روشن برای ماده ها رقابت می نمایند.

بسیاری از این پرندگان دیدنی که در همه قاره ها به جز قطب جنوب یافت می شوند.

در حالی که قلمروهای محل سکونت آنها به علت توسعه انسانی شکسته شده و کوچک شده است، بسیاری از آنها به وسیله انسان شکار نیز می شوند. طبق اعلام اتحادیه بین المللی حفاظت از طبیعت، بیش از 25 درصد از حدود 290 گونه گالی فرم در معرض خطر انقراض طبقه بندی می شوند.

جوئل سارتوره، عکاس، بنیانگذار صندوق عکس نشنال جئوگرافیک، که تنوع زیستی دنیا را برای الهام بخشیدن به حفاظت از محیط زیست روشن می نماید، می گوید: نکته اصلی این است که هر گونه پرنده یک اثر هنری واقعی است که در طول سال ها ساخته شده است، و با این حال تعداد زیادی از آنها در حال انقراض هستند.

او در ادامه گفت: من هنوز درک نمی کنم. ما 24 ساعت شبانه روز از نقاشی های گالری های هنری محافظت می کنیم، اما اجازه می دهیم این آثار هنری زنده از بین بروند؟

این طاووس سبز هندوچینی (تصویر بالا) و بستگان نزدیک آن زمانی در سراسر آسیای جنوب شرقی پراکنده بودند، اما اکنون به علت از دست دادن زیستگاه، به وسیله IUCN به عنوان گونه در معرض خطر طبقه بندی می شوند.

این کوراسو با نوک زرد در باغ وحش هیوستون زندگی می نماید، در حالی که اقوام وحشی آن در جنگل ها و دشت های ونزوئلا و کلمبیا زندگی می نمایند و در سمت راست:یک جفت کبک چوبی کاکل دار در پارک پرندگان Sylvan Heights در کارولینای شمالی زندگی می نمایند.

قرقاول طاووس بورنئایی در معرض خطر انقراض است، به علت جنگل زدایی گسترده فقط جمعیت های کوچکی از آن در بورنئو یافت می گردد.

تمام مرغان دریایی چهره های مشابهی دارند؛ در تصویر بالا نیز مرغ دریایی با گردن بلند و برهنه و منقاری شبیه به کرکس ها قرار گرفته است که در باغ وحش لن در نبراسکا نگه داشته می گردد و در خطر انقراض است.

طاووس کنگو که در سمت چپ تصویر بالا قرار گرفته است به ندرت در طبیعت دیده می گردد. شاید فقط 10000 پرنده از این گونه هنوز در جنگل های بارانی حوضه رودخانه کنگو زندگی می نمایند.

در سمت راست تصویر جوجه اهلی قرار داده است؛ مطالعات ژنتیکی تایید نموده اند که جوجه های اهلی دنیا عمدتاً از زیرگونه ای از مرغ جنگلی قرمز هستند که حدود 9500 سال پیش در شمال آسیای جنوب شرقی یا جنوب چین اهلی شده بودند.

قرقاول طاووس نر ژرمن (تصویر در باغ وحش سن آنتونیو در تگزاس) دارای خال های چشمی است که بیشتر در طاووس یافت می گردد.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 13 آذر 1401 بروزرسانی: 13 آذر 1401 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 2286

به "عکس ، زیبایی خیره کننده پرندگانی که شکار انسان می شوند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، زیبایی خیره کننده پرندگانی که شکار انسان می شوند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید