عرضه Watch Dogs: Legion برای آبان ماه در نظر گرفته شد

به گزارش مجله 10 از 10، پس از تاخیری یک ساله، بالاخره قرار است پاییز سال جاری شاهد عرضه شماره بعدی مجموعه بازی های Watch Dogs باشیم. طبق خبری که شرکت بازی سازی یوبی سافت دیشب اعلام نمود، بازی Watch Dogs: Legion در روز 29 اکتبر (8 آبان) عرضه خواهد شد.

عرضه Watch Dogs: Legion برای آبان ماه در نظر گرفته شد

در برنامه دیشب یوبی سافت، شاهد نمایش تریلر و گیم پلی جدیدی از Watch Dogs: Legion بودیم. به لطف تریلر معرفی بخش های مختلف بازی، متوجه شدیم که این بازی هم مثل تمام ساخته های یوبی سافت در دهه گذشته، نقشه ای دارد که هر بخش آن توسط یک آدم بد اداره می گردد. هدف اصلی بازی هم از بین بردن آن ها، با نابود کردن افراد زیر دست شان یکی پس از دیگری است.

البته واقعا نامردی نموده ایم اگر قابلیت های گیم پلی کاملا جدید Watch Dogs: Legion را نادیده بگیریم؛ سیستم ها و مکانیک هایی که کاملا از آن ها خبر داشتیم و نمایش دیشب بازی، ما را از سرگرم کننده و جذاب Watch Dogs: Legion مطمئن کرد.

بازی در واقع شخصیت اصلی ندارد و بازی کننده ها می توانند کنترل تمام افراد داخل شهر را به دست بگیرند. سازندگان Watch Dogs: Legion دوباره تاکید کردند که نه تنها تک تک افرادی که در شهر می بینیم قابل کنترل هستند، بلکه هر کدام از آن ها در گروه های مختلفی جای می گیرند و سبک گیم پلی خاص خود را دارند؛ طوری که فرایند مراحل بازی به نسبت شخصیتی که انتخاب شده، ممکن است کاملا تفاوت کند.

برای اولین بار همچنین شنیدیم که Watch Dogs: Legion یک بخش چند نفره آنلاین دارد. در حالی که در بازی قبلی تنها دو بازی کننده می توانستند با یکدیگر به گشت و گذار در شهر بپردازند، می توان Legion را چهار نفره بازی کرد. تعدادی مرحله هم مختص حالت چند نفره آنلاین طراحی شده اند.

می توانید در ادامه، تریلر معرفی گیم پلی Watch Dogs: Legion را ببینید. تصاویری هم از بازی منتشر شده اند که آن ها را هم در ادامه برای تان قرار داده ایم.

نهایتا، حتما پیشنهاد می کنیم تریلر سینمایی بازی را هم ببینید. این تریلر، توسط کارگردان و تیم سازنده فیلم کوتاه The Witness (از مجموعه Love, Death and Robots) ساخته شده و از نظر بصری شگفت انگیز است.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1247

به "عرضه Watch Dogs: Legion برای آبان ماه در نظر گرفته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه Watch Dogs: Legion برای آبان ماه در نظر گرفته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید