عرضه بازی Ark 2 تا سال 2024 میلادی به عقب افتاد

به گزارش مجله 10 از 10، بازی آرک 2 (Ark 2) حدود یک سال است که معرفی شده است. حال شرکت سازنده اعلام نموده که عرضه این بازی تا سال 2024 میلادی با تأخیر روبرو خواهد شد. آرک 2 در اصل دنباله بازی آرک: دوام آوری تکامل یافته (Ark: Survival Evolved) است. شرکت سازنده تاریخ دقیق عرضه این بازی را اعلام ننموده بود ولی عرضه بازی آرک 2 برای سال 2023 برنامه ریزی شده بود.

عرضه بازی Ark 2 تا سال 2024 میلادی به عقب افتاد

شرکت سازنده در پست خود نوشته که کل تیم سازنده تصمیم گرفتند که عرضه بازی را تا سال 2024 میلادی با تأخیر روبرو نمایند. همینطور اینکه بازی آرک 2 همچنان یک عنوان انحصاری برای کنسول های مایکروسافت و ویندوز خواهد بود. تیم سازنده در کوشش است تا یک بازی بسیار کامل را عرضه کند. از طرفی قصد ندارد که بیش از حد به خود فشار وارد کند.

یکی از دلایل تأخیر این بازی، دشواری کار با موتو انیمیشن سازی آنریل انجین 5 (Unreal Engine 5) اعلام شده است. همینطور اینکه طراحی خود بازی نیز مسائل خاصی داشته است. بازی آرک 2 نسبت به شماره 1 تغییرات زیادی داشته است. بعضی از این تغییرات از دیدگاه هواداران خوشایند نبوده و از آن ها استقبال نشده است. به همین علت شرکت سازنده تصمیم گرفته تا آن ها را نیز تغییر دهد.

در کنار خبر تأخیر، شرکت سازنده اعلام نموده که قصد ندارد اطلاعات بیشتری از این بازی در سال 2023 میلادی منتشر کند. اینطور که به نظر می رسد روند ساخت این بازی تغییر زیادی نموده که باعث شده تا این حد خود را محدود نمایند. شرکت سازنده برای اینکه هواداران خیلی ناامید نشوند، یک نسخه ریمستر از بازی آرک 1 را در انتهای تابستان سال جاری عرضه می نماید. این ریمستر با استفاده از موتور آنریل انجین 5 ساخته شده و گرافیک بسیار بالایی دارد.

بحث تأخیر چیز عجیبی در عناوین امروزی نیست. بحث اینجاست که شرکت های سازنده به این موضوع عادت نموده و بیشتر اوقات تاریخ عرضه را زودتر از زمان واقعی آماده شدن بازی اعلام می نمایند. با این حال تیم سازنده عناوین آرک به نظرات کاربران توجه نموده و به همین علت است که تصمیم گرفته تا تغییرات گسترده ای در این بازی ایجاد کند.

منبع: PCgamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 فروردین 1402 بروزرسانی: 20 فروردین 1402 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 2344

به "عرضه بازی Ark 2 تا سال 2024 میلادی به عقب افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه بازی Ark 2 تا سال 2024 میلادی به عقب افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید