دو ایرانی از قاره اروپا سهمیه حضور در المپیک را کسب کردند

به گزارش مجله 10 از 10، به گزارش خبرنگاران، رقابتهای تکواندو انتخابی المپیک در قاره اروپا به میزبانی ترکیه با حضور 120 تکواندوکار از کشورهای مختلف به مدت دو روز در استانبول برگزار گردید که در سرانجام 16 تکواندوکار پیروز به کسب سهمیه شدند. در این بین دو تکواندوکار ایرانی هم جواز حضور در المپیک را کسب کردند.

دو ایرانی از قاره اروپا سهمیه حضور در المپیک را کسب کردند

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

راحله آسمانی تکواندوکار پیشین تیم ملی تکواندو که در بازیهای آسیایی 2010 گوانجو پیروز به کسب مدال نقره برای کاروان ورزشی اعزامی ورزش ایران شده بود در این رقابتها با ملیت بلژیکی و زیر پرچم فدراسیون جهانی تکواندو در وزن 57- کیلوگرم در رقابتها شرکت و در نهایت با کسب مدال طلا جواز حضور در بازیهای المپیک 2016 ریو را کسب کرد.

همچنین میلاد بیگی تکواندوکار ایرانی الاصل تیم ملی آذربایجان در رقابتهای وزن 80- کیلوگرم میدان رفت و با شکست همه رقبا صاحب مدال طلا شد و جواز حضور در بازیهای المپیک را به خود اختصاص داد. آذری ها که با راهنمایی رضا مهاندوست به ترکیه رفته بودند در دو وزن زنان هم صاحب مدال طلا شدند تا این تیم در مجموع با چهار سهمیه راهی بازیهای ریو 216 گردد.

روز گذشته در وزن 49- کیلوگرم پاتیمات از آذربایجان صاحب مدال طلا شد. در این وزن بوگدانوویچ از صربستان با کسب مدال نقره جواز حضور در المپیک را کسب کرد. در وزن 57- کیلوگرم راحله آسمانی طلا گرفت . میکانه سوی از فنلاند هم روی سکوی دوم ایستاد و سهمیه المپیک گرفت.

در وزن 80- کیلوگرم در کنار میلاد بیگی پازینسکی از لهستان مجوز حضور در ریو را کسب کرد. همچنین در وزن 80+ کیلوگرم ماهاما چو از انگلستان به همراه آرمان سیلا از بلاروس با کسب مدالهای طلا و نقره راهی برزیل شدند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 470

به "دو ایرانی از قاره اروپا سهمیه حضور در المپیک را کسب کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو ایرانی از قاره اروپا سهمیه حضور در المپیک را کسب کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید