خودروی خاطره انگیز محبوب ایرانیان بازتولید شد

به گزارش مجله 10 از 10، جیپ سیمرغ یکی از خودروهای خاطره انگیز برای ما محسوب می گردد و اخیراً یک نمونه بازتولیدی از آن با پیشرانه 8 سیلندر هِمی که 707 اسب بخار قدرت دارد نظرها را به خود جلب نموده است.

خودروی خاطره انگیز محبوب ایرانیان بازتولید شد

به گزارش پدال، بازسازی و احیای خودروهای قدیمی و کلاسیک هواداران فراوانی پیدا نموده است و به نظر می رسد این رویه همچنان ادامه خواهد داشت. شرکت Vigilante 4×4 که متخصص تیونینگ محصولات جیپ است از پروژه تازه خود بر پایه جیپ سیمرغ (گلادیاتور) کلاسیک رونمایی نموده است. محصول موردبحث جذابیت های فوق العاده زیادی دارد و از نظر پرفورمنس نیز حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

وانتی که مشاهده می کنید جیپ سیمرغ یا گلادیاتور دو درب 1966 است که از رنگ آبی با کابینی کرمی و سفید سود می برد و پوشش چرم و آلکانترای داخل آن جذابیت ها را دوچندان نموده است. برترین بخش کار این است که طرح کلاسیک بدنه و کابین تغییری ننموده و همه نشان ها، لوگوها و عناصر مخصوص جیپ با همان استایل کلاسیک دیده می شوند. البته مهم ترین موضوع درباره خودروی یاد شده به قلب تپنده آن مربوط می گردد.

شرکت Vigilante 4×4 چندین پیشرانه را برای سیمرغ یا گلادیاتور ارائه می نماید که برترین آن ها پیشرانه 8 سیلندر 6.2 لیتری سوپرشارژردار هِمی با 707 اسب بخار قدرت است. البته می توان پیشرانه 6.4 لیتری SRT-8 هِمی با خروجی 485 اسب بخار را نیز سفارش داد.

قدرت بزرگ پیشرانه نیز به وسیله گیربکس 6 سرعته دستی یا 4 سرعته اتوماتیک راهی تمامی چرخ ها می گردد. کمپانی یاد شده اشاره ای به عملکرد فنی خودرو نداشته اما می گوید سیستم تعلیق مدرن چهار اتصالی با فنرهای ایباخ و دامپرهای فاکس 2.0 باعث بهبود هندلینگ و سواری کلی سیمرغ می شوند. نیروی توقف را نیز کالیپرهای ترمز 6 پیستونه پنهان شده در پشت رینگ های 17 اینچی تأمین می نمایند. کل فرایند فراوری جیپ سیمرغ 1966 با اسکن سه بعدی بدنه آغاز می گردد سپس اجزای بدنه خودروی اصلی به طور کامل باز می گردد و پس از آن فرایند اصلی بازسازی و ارتقا کلید می خورد. Vigilante 4×4 اظهار می دارد قیمت پایه خودروی یاد شده از 295 هزار دلار آغاز می گردد اما قیمت نهایی بسته به سفارش های مشتریان و تجهیزات مدنظر آن ها افزایش خواهد یافت.

منبع: فرارو
انتشار: 30 فروردین 1402 بروزرسانی: 30 فروردین 1402 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 2348

به "خودروی خاطره انگیز محبوب ایرانیان بازتولید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروی خاطره انگیز محبوب ایرانیان بازتولید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید