خبرنگاران فرماندار هشترود: اجرای دقیق پدافند غیرعامل نیازمند برآورد درست از تهدیدات است

به گزارش مجله 10 از 10، مراغه - خبرنگاران - فرماندار هشترود با تاکید بر رعایت اصول پدافند غیرعامل در دستگاه های اجرایی گفت: تمامی دستگاه ها باید دارای اطلس امنیتی بوده و برآورد درستی از تهدیدات تهیه کنند.

خبرنگاران فرماندار هشترود: اجرای دقیق پدافند غیرعامل نیازمند برآورد درست از تهدیدات است

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، امین امینیان روز سه شنبه در جلسه پدافند غیرعامل این شهرستان اضافه نمود: رعایت اصول پدافند غیرعامل در ساخت و سازها باید بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گیرد تا تا در زمان وقوع حوادث، تلفات و خسارت های جانی و مالی به حداقل کاهش یابند.

وی، رعایت اصول پدافندی و مبحث 21 مقررات ملّی ساختمان برای طرح های توسعه ای و زیرساختی را ضروری مطرح کرد و اضافه نمود: تمامی طرح ها باید با رعایت الزامات و ملاحظات پدافند غیرعامل بر اساس مبحث 21 مقررات ملی ساختمان اجرا شوند زیرا تمامی نظارت ها در این حوزه بر این اساس صورت خواهد گرفت.

امینیان گفت: باید با مقاوم سازی ساختمان ها و تقویت زیر ساخت های شهرستان در برابر تهدیدات، شاهد کاهش خسارت های ناشی از این تهدیدات و حوادث باشیم.

وی گفت: شهرداران هشترود و نظرکهریزی نیز باید ملاحظات پدافندغیرعامل را در طرح های توسعه شهری، هادی، جامع و تفصیلی به عنوان یک سند بالا دستی اعمال کنند.

فرماندار هشترود بر رعایت این اصل در حوزه کشاورزی تاکید کرد و اضافه نمود: به عنوان مثال، امسال در راستای مبارزه با آفت سن گندم که در مزارع شهرستان بالاست هفت هزار هکتار از مزارع سمپاشی شد و باید برای سال زراعی آینده نیز برنامه ریزی های لازم در این زمینه انجام شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1373

به "خبرنگاران فرماندار هشترود: اجرای دقیق پدافند غیرعامل نیازمند برآورد درست از تهدیدات است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار هشترود: اجرای دقیق پدافند غیرعامل نیازمند برآورد درست از تهدیدات است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید