کوشش برای فراهم شدن امکان بازدید گردشگران از شهر زیرزمینی سامن

به گزارش مجله 10 از 10، کوشش می گردد با استفاده از ظرفیت های حوزه گردشگری گردشگران بتوانند از آثار و ابنیه تاریخی شهر سامن از جمله شهر زیرزمینی سامن بازدید نمایند.

کوشش برای فراهم شدن امکان بازدید گردشگران از شهر زیرزمینی سامن

باب الله فتحی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر از جاذبه های مهم تاریخی این بخش و اشاره به سابقه مدنیت و شهرنشینی و پیشینه در شهر سامن، وجود آثار و ابنیه تاریخی از جمله شهر زیرزمینی سامن را عنوان نمود.

باب الله فتحی اضافه نمود:

از ظرفیت های توسعه حوزه گردشگری در بخش سامن ایجاد امکان بازدید گردشگران از این اثر ارزشمند تاریخی، یکی به شمار می رود که شایسته توجه و پیگیری است.

ایشان شرایط اشتغال بخش سامن را بهتر از دیگر نقاط ارزیابی کرد و گفت شرایط اشتغال در بخش و شهرستان با حمایت از بخش های کوچک و واحدهای روستایی بهبود بیشتری می یابد.

فتحی در ادامه سخنان خود اعلام کرد:

باید دست در دست یکدیگر فارغ از تمامی گرایشات و سلائق سیاسی بگذاریم تا به انسجام و همدلی کامل برسیم و از این مرحله هم به سلامت عبور کنیم.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به ویژگی های فرهنگی و اجتماعی مردم ملایر و بخش سامن کوشش و کار مضاعف در راستای عمران و آبادانی شهرستان هدف مدیریت ارشد شهرستان در سال های آینده اعلام کرد.

به گفته ایشان شرایط کار در مقایسه با گذشته در شرایط کنونی و با تنگناهایی که متوجه کشور و دولت شده دشوارتر است، اما امید است با استفاده از تمام ظرفیت ها و مدیریت استاندارد و همت شبانه روزی هر دو نماینده، بر تمامی این مسائل فایق آمده و شاهد رونق و شکوفایی مالی و اجتماعی هرچه بیشتر شهرستان و بخش باشیم.

عکاس عکس کاور: عبدالله حیدری

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 خرداد 1401 بروزرسانی: 3 خرداد 1401 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 2156

به "کوشش برای فراهم شدن امکان بازدید گردشگران از شهر زیرزمینی سامن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش برای فراهم شدن امکان بازدید گردشگران از شهر زیرزمینی سامن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید