اولین تصاویر گلکسی S21 FE

به گزارش مجله 10 از 10، ما تا به امروز با شایعات زیادی درباره گوشی آینده Galaxy S21 FE 5G سامسونگ روبرو شده ایم که بسیاری از مشخصات و حتی طراحی آن را برای ما آشکاری می سازد، اما اخیراً تصاویر رندری رسمی از این تلفن همراه به همراه برخی مشخصات اصلی آن به بیرون درز کرده که می تواند بسیاری از شایعات قبلی درخصوص Galaxy S21 FE 5G را تأیید کند.

اولین تصاویر گلکسی S21 FE

به گزارش خبرنگاران، گوشی آینده Galaxy S21 FE به مانند دیگر گوشی های آینده این شرکت، از جمله Galaxy S22، حضور چشمگیری در شایعات دارد که در آخرین مورد می تواند به تأیید تاریخ عرضه این گوشی در ژانویه 2022 و وجود نسخه ای با تراشه اگزینوس اشاره کرد. حالا برای اولین بار یک گزارش اختصاصی از Coinbrs تصاویر رندر رسمی از این گوشی را در اختیار ما قرار می دهد که فاصله چندانی با تصورات پیشین ما از این دستگاه ندارد.

طبق رندر های رسمی افشا شده، سامسونگ گلکسی S21 FE 5G با وجود اینکه از همان طراحی سری S20 بهره می برد، ظاهری مجذوب کننده تر دارد. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی با حفره پانچ برای دوربین سلفی است که با حاشیه های باریک در اطراف خود، نرخ صفحه به بدنه بسیار عالی را ارائه می دهد. این صفحه نمایش همچنین دارای نرخ رفرش قابل توجه 120 هرتز و وضوح +Full-HD است که با محافظ Corning Gorilla Glass پوشیده می شود.

همانگوه که از پیش می دانستیم، Galaxy S21 FE به یک دوربین 32 مگاپیکسلی در جلو و سیستم دوربین سه گانه در عقب مجهز شده است. تنظیمات پشتی شامل یک لنز اصلی 64 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض و یک سنسور عمق است که شایعات مدعی هستند به ترتیب 12 و 8 مگاپیکسل قدرت دارند. علاوه بر این، درست مانند گلکسی اس 20 FE، گلکسی اس 21 FE 5G نیز در دو نوع عرضه خواهد شد که یکی به تراشه اسنپدراگون 888 و دیگری به تراشه اگزینوس 2100 مجهز می شود. اسنپدراگون 888 نیز از پردازنده گرافیکی Adreno 660 پشتیبانی می کند، در حالی که Exynos 2100 از واحد پردازش گرافیکی Mali G78 پشتیبانی می کند.

به گزارش خبرنگاران، در کنار این موارد، انتظار می رود Galaxy S21 FE 5G دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع باشد و افشاگری های نو نشان می دهد که سامسونگ ممکن است از شارژ سریع 15 واتی برای این گوشی استفاده کند. این گوشی هوشمند همچنین دارای یک پورت USB Type-C در پایین برای شارژ و انتقال اطلاعات است. از نظر قیمت و گزینه های رنگی این گوشی، هنوز جزئیات دقیقی در دست نیست، اما از نظر تنوع رنگ گفته می شود این دستگاه، در رنگ های سفید، کرم، اسطوخودوس و مشکی عرضه خواهد شد.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-خبرنگاران

منبع: فرارو
انتشار: 4 دی 1400 بروزرسانی: 4 دی 1400 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 2011

به "اولین تصاویر گلکسی S21 FE" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین تصاویر گلکسی S21 FE"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید