اعلام اسامی داوران دیدارهای شب دوم از هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش مجله 10 از 10، کمیته داوران فوتبال اروپا، اسامی داوران دیدارهای دو بازی شب دوم از هفته دوم دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را بیان کرد.

اعلام اسامی داوران دیدارهای شب دوم از هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا

با ما سفر کنید و با تور ترکیبیی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، ملاقاتهای دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با برگزاری دو ملاقات به انتها می رسد که در یکی از آنها یوونتوس میهمان لیون است و در بازی دیگر رئال مادرید از منچسترسیتی پذیرایی می نماید.

طبق اعلام کمیته داوران فوتبال اروپا، دانیله اورساتوی ایتالیایی مصاف رئال مادرید و منچسترسیتی را سوت خواهد زد. قضاوت بازی دیگر میان قهرمان ایتالیا و لیون هم به خسوس خیل مانسانوی اسپانیایی سپرده شده است.

مانسانو تا به حال 13 بار بازی های اروپایی که یک طرف آن نمایندگان ایتالیا حضور داشته اند را سوت زده که در آن 6 پیروزی یک تساوی و 6 شکست برای آنها رقم خورده است. این اولین باری است که او یکی از بازی های یوونتوس یا لیون را سوت می زند. رکورد مانسانو در خصوص بازی تیم های فرانسوی هم شامل 2 پیروزی و 3 شکست می گردد.

هر دو بازی چهارشنبه شب به صورت همزمان از ساعت 23:30 به وقت تهران برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 903

به "اعلام اسامی داوران دیدارهای شب دوم از هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام اسامی داوران دیدارهای شب دوم از هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید