استقلالی های خوزستان چک گرفتند و به عمان رفتند

به گزارش مجله 10 از 10، بازیکنان تیم فوتبال استقلال خوزستان پس از مسائل اخیر این باشگاه نهایتا صبح امروز راهی مسقط عمان شدند.

استقلالی های خوزستان چک گرفتند و به عمان رفتند

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، بازیکنان تیم فوتبال استقلال خوزستان که روز گذشته(شنبه) در اعتراض به مسائل اقتصادی این باشگاه از حضور در فرودگاه سرباز زده بودند, نهایتا ساعت 5:30 صبح امروز(یکشنبه) به وسیله فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) به عمان پرواز کردند.

بازیکنان استقلال خوزستان پس از دریافت یک فقره چک یک ماهه از نماینده اسپانسر این باشگاه شب گذشته به تهران سفر نموده و صبح امروز برای برگزاری دیدار با الهلال عربستان به سمت مسقط پایتخت عمان حرکت کردند.

علی پورکیانی قائم مقام باشگاه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با تایید سفر این تیم به عمان گفت در مقطع فعلی قصد انجام مصاحبه را ندارد.

دیدار الهلال عربستان و استقلال خوزستان از ساعت 20:30 روز سه شنبه 2 خردادماه در استادیوم سلطان قابوس عمان به مصاف هم خواهند رفت.

همچنین افشین حیدری با بیان اینکه تیم خوزستان صبح امروز راهی عمان شده است، گفت: با پیگیرى هاى این اداره کل و مساعدت استاندار خوزستان، مسائل مالى استقلال خوزستان تا حدود زیادى برطرف شده و این تیم صبح امروز (یکشنبه) براى بازی مقابل الهلال عربستان در چارچوب رقابت هاى لیگ قهرمانان آسیا راهى عمان شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان با تشکر از همراهى و همدلى بازیکنان و کادر فنى تیم استقلال خوزستان گفت: این تیم سرمایه بزرگ مردمى را در استان پشت سر دارد و تمام کوشش ما یاری به حضور شایسته آن در رقابت هاى آسیایی و حل مسائل مالى آنهاست.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 550

به "استقلالی های خوزستان چک گرفتند و به عمان رفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلالی های خوزستان چک گرفتند و به عمان رفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید