ارز نیمایی به ضرر صادرکنندگان است

به گزارش مجله 10 از 10، عضو مجمع نمایندگان کرمانشاه و عضو هیات رئیسه مجلس گفت: رشیدی گفت: ارز نیمایی به ضرر صادرکنندگان است و باید وزارت صمت این موضوع را پیگیری کند.

ارز نیمایی به ضرر صادرکنندگان است

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، محمد رشیدی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با همراهی رئیس سازمان صمت استان کرمانشاه و دبیر خانه صنعت از کارخانه کاشی بیستون، کارخانه قوطی سازی سینا و کارخانه کابل باختر بازدید کرد.

رشیدی در این بازدید ها علاوه بر آشنایی با فعالیت ها این کارخانجات از نزدیک در جریان مسائل و درخواست های آنان نهاده شد.

وی کارخانه کاشی بیستون را از جمله کارخانه های پیروز استان دانست که با تمام توان در حال کار است و فراوری و صادرات خوبی دارد.

رشیدی گفت: ارز نیمایی به ضرر صادرنمایندگان است و باید وزارت صمت این موضوع را پیگیری کند.

رشیدی در بازدید از کارخانه قوطی سازی سینا، این کارخانه را یکی از واحد های خوب فراوریی استان کرمانشاه معرفی و به کارشکنی خارجی ها در راه اندازی دستگاه های وارداتی این کارخانه اشاره نمود و گفت: جوانان بومی توانسته اند با عشق و علاقه و توانمندی هایی که دارند تجهیزات خارجی این کارخانه را راه اندازی نمایند.

نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این کارخانه مشکل سرمایه در گردش و تأمین وثایق بانکی دارد، وعده داد این موضوع سرمایه در گردش را به وسیله بانک صنعت و معدن پیگیری کند و از بنیاد مستضعفان که مالکیت این کارخانه را بر عهد داردخواست که وثیقه های لازم را تأمین کند.

رشیدی ضمن بیان اینکه این واحد فراوریی 40 درصد احتیاج کشور را تأمین می نماید از آمادگی بانک صنعت و معدن برای تکمیل زنجیره فراوری این کارخانه اطلاع داد.

وی در بازدید از کارخانه کابل باختر از واگذاری این کارخانه به بخش خصوصی و عملکرد آن اظهار رضایت کرد و گفت: فاز دوم این کارخانه در آستانه بهره برداری است.

نماینده مردم کرمانشاه با اشاره به مطالبات این کارخانه از وزارت نیرو از لزوم پرداخت این مطالبات و حمایت این وزارتخانه از این واحد فراوری کابل شد.

رشیدی بعلاوه از مدیریت اجرایی استان خواست به واحد های این چنین توانمند که اشتغال تضمینی ایجاد می نمایند یاری کند تا دچار کاستی سرمایه در گردش و مسائل دیگر نشوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 فروردین 1401 بروزرسانی: 19 فروردین 1401 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 2118

به "ارز نیمایی به ضرر صادرکنندگان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارز نیمایی به ضرر صادرکنندگان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید