آیفون SE 2 در زمینه آنتن از ساختار جدیدی بهره می برد

به گزارش مجله 10 از 10، طبق جدیدترین گزارش مینگ چی کو، تحلیلگر مشهور محصولات اپل، آیفون SE 2 برای بهبود عملکرد در زمینه آنتن، از فناوری پلیمر کریستال مایع (LCP) بهره می برد. بر اساس این گزارش، شرکت های Career Technologies و Murata Manufacturing از اوایل 2020 قطعات مربوط به این آنتن را در اختیار اپل قرار می دهند تا این شرکت بتواند در اواخر سه ماهه نخست 2020 این محصول را روانه بازار کند.

آیفون SE 2 در زمینه آنتن از ساختار جدیدی بهره می برد

در گزارش های قبلی کو آمده که آیفون SE 2 مبتنی بر طراحی آیفون 8 است و شاهد بهره گیری از نمایشگر 4.7 اینچی و دکمه هوم مجهز به تاچ آی دی خواهیم بود. اما در این میان، این آیفون از تراشه قدرتمند A13 Bionic و 3 گیگابایت حافظه رم بهره می برد. همچنین او انتظار دارد که گوشی مذکور در مدل های 64 و 128 گیگابایتی با رنگ های خاکستری، نقره ای و قرمز روانه بازار گردد.

مانند خانواده آیفون 11، این گوشی هم فاقد قابلیت لمس سه بعدی خواهد بود و ظاهرا با قیمت پایه 399 دلاری در بازار عرضه می گردد. باید خاطرنشان کنیم که شاید نام این گوشی آیفون SE 2 نباشد و در بین برآورد های مختلف، نام هایی مانند آیفون 8 اس و آیفون 9 مطرح شده است. با توجه به بهره گیری از نمایشگر 4.7 اینچی، این آیفون به اندازه نسل نخست آیفون SE یک گوشی جمع وجور نخواهد بود.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 آذر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 595

به "آیفون SE 2 در زمینه آنتن از ساختار جدیدی بهره می برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون SE 2 در زمینه آنتن از ساختار جدیدی بهره می برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید