آشنایی با آب وهوای کرابی

به گزارش مجله 10 از 10، کرابی یکی از زیباترین شهرهای کشور تایلند است که مانند دیگر شهرهای آن آب و هوای گرمسیری دارد، برای این که با آب و هوای این شهر برای تور تایلند آشنا شوید، این مقاله را مطالعه کنید.

آشنایی با آب وهوای کرابی

تنها زمانی که می‌توان ثبات آب و هوایی را در کرابی پیش‌بینی نمود، هوای گرم و خشک آن در ماه مارس و آوریل که به طور میانگین 37 درجه سانتی‌گراد و بارش باران در اواخر سپتامبر و اکتبر است. به طور کلی درجه حرارت هوای سالانه در کرابی به جز ماه‌های مارس و آوریل بین 28 تا 32 درجه سانتی‌گراد در روز نوسان دارد.

کرابی آب و هوایی گرمسیری داشته و دمای آن تنها 8 درجه‌ سانتی‌گراد بالاتر از دمای خط استوا می‌باشد. به‌طور کلی دو فصل در این منطقه حکمفرماست (گرم و خشک، خنک و مرطوب)، با این وجود، دمای هوا به ندرت در تمام طول سال به پایین‌تر از 27 درجه‌ی سانتی‌گراد کاهش خواهد یافت.

در تور تایلند به شهر کشور تایلند که سفر کنید، فرقی ندارد، چرا که هر کدام جاذبه‌های منحصربه‌فردی دارند.

بادهای موسمی که آب و هوای این استان را کنترل می‌کنند به موقع جهت‌شان را در هر زمان از سال تغییر نمی‌دهند. به‌عنوان مثال  ممکن است باران در اواخر ژوئن شروع شود، بعد به مدت چند ماه متوقف و دوباره در ماه ژانویه شروع به بارش کند. اگر تور تایلند خود را می‌خواهید در این شهر سپری کنید، حتما با آب و هوای آن در زمان سفر خود آشنا شوید.

بنابراین این امکان وجود دارد در فصل‌های خشک به خصوص در شروع هم شاهد بارش باران باشیم و همچنین به مدت چندین هفته در فصل‌های بارانی خورشید جادوی خودش را به معرض نمایش بگذارد.

بهترین زمان سفر به کرابی

 بین ماههای دسامبر تا مارس بهترین زمان سفر با تور تایلند به شهر کرابی است. اما در فصل باران بین ماه ژوئن تا نوامبر معمولا چند روز پشت سر هم بارش باران دیده می‌شود و سپس دو یا سه روز هوایی عالی برقرار می‌شود پس از اینکه از آب و هوای کرابی تایلند مطمئن شدید می توانید با تهیه نقشه کرابی برنامه سفر خودتونو بچینید.

انتشار: 17 آبان 1396 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 18

به "آشنایی با آب وهوای کرابی" امتیاز دهید

1 کاربر به "آشنایی با آب وهوای کرابی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با آب وهوای کرابی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید