نشست رسانه ای فستیوال موسیقی و آزادی برگزار گردید

به گزارش مجله 10 از 10، نشست رسانه ای فستیوال موسیقی و آزادیبا حضور هنرمندان شرکت کننده در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی برگزار گردید.

نشست رسانه ای فستیوال موسیقی و آزادی برگزار گردید

به گزارش خبرنگار نشست رسانه ای فستیوال موسیقی و آزادی با حضور هنرمندان شرکت نماینده صبح امروز (چهارشنبه) در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی برگزار گردید.

این فستیوال از تاریخ 18 آذر لغایت 25 دی در برج آزادی برگزار می گردد و شهریار مسرور، گروه مدار (پرهام علیزاده)، گروه دگردیس (فرشاد رمضانی)، هومن اژدری، امیراشکان غلامی، گروه کانال، گروه مون هد، گروه بادزنگ، فواد قمشه ای، پیل دم، گروه ضرب و فوت (رضا تاجبخش)، گروه هشتگ تهران، سبحان اکرامی و اشکان ماهری گروه ها و هنرمندانی هستند که در این فستیوال اجرا خواهند داشت.

یاشار درفشه دبیر این فستیوال در ابتدای این نشست گفت: انگیزه ما برای فستیوال اتحاد بچه های موسیقی بود. من با عزیزان هنرمند سالیان سال است که دوست هستم. استقبال از این سبک موسیقی به دلیل وجود اجرا های زیاد، هزینه بلیت و تغییر سلیقه مردم کمتر شده و هر گروهی شاید یک الی دوبار در سال بتواند اجرا بگذارد.

وی اضافه کرد: این فستیوال به صورت مشترک با بنیاد رودکی به مدیریت آقای صفی پور و مدیر عامل برج آزادی برگزار خواهد شد و فکر می کنم اولین بار است که بنیاد رودکی از این نوع فستیوال ها حمایت می نماید.

در ادامه از هر گروه نماینده ای به معرفی برنامه و تاریخ اجرای گروه خود پرداخت.

فرشاد رمضانی سرپرست گروه دگردیس گفت: به دلیل نبودن سیستم تهیه نمایندگی مناسب محرومیت هایی داریم اما با تمام قوا و با تمام سختی ها پایداری کردیم.

وی اضافه کرد:سبک ما راک است و قطعه های دو آلبوم شیدایی را شب های 1، 2 و20 آذر در این فستیوال اجرا می کنیم.

شهریار مسرور دیگر هنرمند شرکت نماینده گفت: امیدوارم اتفاق های این چنینی تکرار گردد. سبک ما راک است و با دوستانی که همکاری می کنم چندسالی است که یکدیگر را می شناسیم امیدوارم این فستیوال به خوبی برگزار گردد. قطعه های قدیمی و چندکار جدید در کنسرت ما اجرا و افتتاحیه با گروه ما در 18 آذر برگزار می گردد.

پرهام علیزاده نماینده گروه مدار اعلام کرد: سبک ما فیوژن ترکیب موسیقی الکترونیک و آواز ایرانی است. از دو سال گذشته همکاری من با گروه شروع شده و اجرای ما 19 آذر برگزار می گردد.

هومن اژدری نیز ضمن معرفی گروهش گفت: سبک گروه راک است و 25 آذر به روی صحنه می بریم. قطعه هایی که در کنسرت قبلی اجرا کردیم را مجدد اجرا خواهیم کرد به اضافه قطعه هایی که در روز های آینده منتشر می گردد.

یکی از نماینده های گروه کانال شرح داد: سبک گروه کانال راک و فیوژن است و کنسرت ما دوم دی ماه برگزار می گردد. اولین آلبوم ما سال 89 در بازار موسیقی عرضه شد.

امیراشکان غلامی در معرفی گروهش اعلام کرد: قطعه هایی از آلبوم دوم، سوم و چهارم را در این کنسرت که 17 دی برگزار می گردد، اجرا می کنیم.

داریوش صالح پور یکی از اعضای گروه ضرب و فوت که شنبه آینده به مناسبت روز جهانی ایدز کنسرتی در فرهنگسرای نیاوران برگزار می نماید، گفت: اجرای ما در این فستیوال با سبک الکترونیک 18 دی ماه است.

مازیار خواجیان یکی از اعضای گروه هشتگ تهران توضیح داد: آلبوم ما مرداد سال جاری منتشر شد و 23 دی در این جشنواره به روی صحنه می رویم.

ژوبین عسکریه سرپرست گروه پیل دم ضمن معرفی گروهش اعلام کرد: سبک گروه ما تجربی است و برخلاف گروه های دیگر روتین نیست. در سال 84 گروه تشکیل شد و در سال 90 اولین اجرای ما برگزار گردید که خوشبختانه هرساله با طرفداران دیدار می کنیم اما به دلیل نداشتن مجوز خواننده نداریم و موسیقی ما بی کلام است.

اشکان ماهری در ادامه نشست گروه خود را معرفی نموده و اعلام کرد: دو سال پیش آلبوم پرگار با آهنگسازی بنده به بازار موسیقی آمد که خوشحالم اولین اجرای گروهمان 13 آذر در این فستیوال باشد. سبک گروه ما آزاد است.

فواد الهی قمشه ای با بیان اینکه اگر ما دیده می شویم رسانه این کار را انجام می دهد، گفت: موسیقی ما الکترونیک است. دو قطعه تا قبل از کنسرت از من منتشر می گردد. من در افتتاحیه نیز گیتار می نوازم و زمان اجرای ما 11 دی است.

مسعود دلجو از گروه مون هد نیز اعلام کرد: گروه ما از رشت در این فستیوال شرکت نموده است که در تاریخ 9 دی به روی صحنه می رویم. اولین آلبوم ما در روز های آینده منتشر خواهد شد که خوانندگی قطعه ها بر عهده من است.

مازیار سلطانی اعضای یکی دیگر از گروه های حاضر در این فستیوال گفت: بنده خواننده گروه هستم که نوازندگی گیتار نیز بر عهده بنده است و گروه ما 3 دی به روی صحنه می رود.

سبحان اکرامی سرپرست گروه سبحان که اجرای این نشست را نیز برعهده داشت، گفت: گروه ما 24 دی به مناسبت افتتاح مجموعه برج آزادی قطعه های خاطره انگیز و قدیمی را با تنظیم جدید اجرا می نماید.

درفشه درخصوص مسائل مالی این فستیوال توضیح داد: از هرگروه یک میلیون تومان بابت ورودیه دریافت شده و پس از اتمام این فستیوال هزینه به صورت پنجاه-پنجاه بین برگزار نماینده و گروه ها تقسیم می گردد.

وی در خاتمه این نشست نکاتی را اعلام کرد و گفت: آقای دلجو از رشت در این نشست و فستیوال حضور دارند، گروه مون هد کاندید بهترین آهنگسازی آلبوم و اشکان ماهری موفق به دریافت جایزه بهترین آلبوم در جشنواره باربد شدند. یکی دیگر از نکات قابل توجه در این فستیوال این است که چند گروه برای اولین بار آلبوم خود را منتشر می نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 167

به "نشست رسانه ای فستیوال موسیقی و آزادی برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست رسانه ای فستیوال موسیقی و آزادی برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید