مسجدی: حتی اگر پورموسوی بخواهد در استقلال خوزستان باشد دیگر من نمی خواهم، او زیر قرارداد را انگشت زد و غیب شد

به گزارش مجله 10 از 10، سرپرست باشگاه استقلال خوزستان تأکید کرد، این باشگاه به هیچ عنوان تمایلی به همکاری دوباره با سیداکبر پورموسوی ندارد. - اخبار ورزشی -

مسجدی: حتی اگر پورموسوی بخواهد در استقلال خوزستان باشد دیگر من نمی خواهم، او زیر قرارداد را انگشت زد و غیب شد

محمداسد مسجدی, سرپرست باشگاه استقلال خوزستان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران , درباره شکست یک بر صفر این تیم مقابل استقلال تهران در هفته سیزدهم لیگ برتر, گفت: بعد از اینکه پورموسوی بیان کرد که حاضر نیست به هیچ وجه در این بازی روی نیمکت بنشیند, ما سریعاً تشکیل جلسه دادیم و کریم بوستانی را به عنوان سرمربی موقت معرفی کردیم. همچنین بنا شد ایمان مبعلی به عنوان مربی - بازیکن و وحید حمدی نژاد به عنوان دستیار در کادر فنی حضور داشته باشند.

وی اضافه نمود: بعد از رخ دادن اتفاقات دیروز (یکشنبه) همه اعضای تیم فوراً جمع شدند و زیر نظر کادر فنی جدید امور فنی و ارنج تیم انجام شد و من فکر می کنم با توجه به آشفتگی به وجود آمده تیم مقابل استقلال خوب کار نموده و من به شخصه از عملکرد بازیکنان راضی بوده ام. شاید اگر توپ از زیر پای دفاع ما رد نمی شد این بازی مقابل تیم قدرتمند استقلال مساوی می شد.

سرپرست باشگاه استقلال خوزستان راجع به اینکه آیا عدم همکاری پورموسوی با استقلال خوزستان قطعی شده است, گفت: اگر پورموسوی بخواهد در تیم باشد دیگر من او را نمی خواهم. کسی که می آید قراردادی را امضا می نماید و زیر آن انگشت می زند, بعد موبایلش را خاموش می نماید و غیبش می زند, آدم حرفه ای نیست. قطع رابطه با پورموسوی قطعی است و ما تا نیم فصل با همین کادر فعلی ادامه خواهیم داد.

مسجدی راجع به اینکه آیا مسائل استقلال خوزستان حل خواهد شد یا خیر, عنوان نمود: چند برنامه را در دستور کار داریم. ابتدا اینکه کوشش خواهیم کرد بازیکنان را تا نیم فصل شارژ مالی کنیم. یکی دیگر از برنامه ها این است که بتوانیم شش امتیاز کسر شده از سوی فیفا را بازگردانیم و پنجره نقل وانتقالاتی را باز کنیم، چون در رابطه با عدم پرداخت مطالبات فرانک ساکونی باشگاه خطایی ننموده و فقط پول نداشته است. ضمن اینکه قبل از صدور حکم فیفا ما با این بازیکن مکاتبه و توافق نموده بودیم، اما وکیل ساکونی این موضوع را به فیفا اطلاع نداده بود. این موضوع را پیگیری می کنیم تا به نتیجه برسد. شوک فیفا به استقلال خوزستان؛ کسر 6 امتیاز و محرومیت از یک پنجره نقل وانتقالاتی امیر سلطانی: با پرداخت 10 هزار دلار 6 امتیاز از استقلال خوزستان کسر نمی شد، الان دیگر پرداخت تمام بدهی باشگاه هم بی فایده است

وی در خصوص وضعیت استقلال خوزستان توضیح داد: تیم در حال حاضر آرامش دارد. بازیکنان امروز استراحت می نمایند و پس فردا برای دیدار با سایپا به تهران سفر خواهند کرد. تیم در بازی مقابل استقلال نیز وضعیت خوبی داشت و شاید اگر کادر فنی دو سه روز زودتر تیم را اداره می کرد نتیجه بهتری رقم می خورد.

سرپرست باشگاه استقلال خوزستان درباره اینکه آیا عدم حضور پورموسوی در تیم را با وجود امضای قرارداد پیگیری خواهند کرد یا خیر, گفت: کاری که پورموسوی کرد اصلاً حرفه ای نبود. به هر دلیلی شاید از حضور در استقلال خوزستان پشیمان شده بود، اما کاری کرد که اصلاً درست نبود. پورموسوی به آینده خودش لطمه زد، اما به او به عنوان یک همشهری احترام می گذاریم و بابت این موضوع از وی شکایت نمی کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 فروردین 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 161

به "مسجدی: حتی اگر پورموسوی بخواهد در استقلال خوزستان باشد دیگر من نمی خواهم، او زیر قرارداد را انگشت زد و غیب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسجدی: حتی اگر پورموسوی بخواهد در استقلال خوزستان باشد دیگر من نمی خواهم، او زیر قرارداد را انگشت زد و غیب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید