فوتبال دنیا، ژوزه مورینیو: شایسته پیروزی بر نیوکاسل بودیم، اگر مسئله ای در برگزیت به وجود بیاید هم من مقصرم

به گزارش مجله 10 از 10، فوتبال دنیا - ژوزه مورینیو می گوید شاگردانش در نیمه دوم بازی با نیوکاسل سنگ تمام گذاشتند و شایسته این برد بودند.

فوتبال دنیا، ژوزه مورینیو: شایسته پیروزی بر نیوکاسل بودیم، اگر مسئله ای در برگزیت به وجود بیاید هم من مقصرم

به گزارش خبرنگاران، ژوزه مورینیو که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر انگلیس، بازی 2 بر صفر باخته در اولدترافورد مقابل نیوکاسل را با پیروزی دراماتیک 3 بر 2 عوض کردند، پس از این بازی گفت: این برد نتیجه ذهنیت، جاه طلبی و تعهد بازیکنان بود. همانطور که همیشه می گویم، هیچکس مهم نیست و تنها باشگاه مهم است. در نیمه دوم بازیکنان واقعاً تمام توان خود را به نمایش گذاشتند و چیز بیشتری برای ارائه دادن نداشتند.

وی با اشاره به شکست 2 بر صفر شاگردانش در نیمه اول و اینکه در بین دو نیمه چه صحبتی با شاگردانش کرد، گفت: فکر می کنم بین دو نیمه صحبت های خوبی بین ما رد و بدل شد. بین دو نیمه هم به هم قول ندادیم که می رویم و برد را از آن خود می کنیم، چون نمی توانستیم چنین قولی بدهیم. ما به هم قول دادیم که به زمین می رویم و بدون ترس و بدون فشار تمام توان مان را به نمایش می گذاریم. بازیکنانم تمام کوشش خود را برای کسب این نتیجه به کار بستند و نمی خواهم بگویم که خوش شانس بودیم که به پیروزی رسیدیم چون برای کسب این نتیجه سخت جنگیدیم. بازیکنان ما شایسته این پیروزی بودند، اما حتی اگر بازی با همان تساوی 2 بر 2 خاتمه می یافت، حس مثبتی بابت این عملکرد داشتیم چون همانطور که گفتم کسی نمی تواند قول پیروزی بدهد، اما می توانیم این قول را بدهیم که تمام کوشش خود را برای تیم به کار می بندیم.

آقای خاص در بخش دیگری از صحبت هایش تأکید کرد: اگر بازیکنانی هستند که تنها برای مربی بازی می نماید، باید بگویم که آنها حرفه ای نیستند چون یک روز که با مربی خوب هستند برای او بازی می نمایند و روز دیگری که با مربی بد هستند برای او بازی نمی نمایند، اما هنوز پول شان را می گیرند. بنابرین صحبت در این مورد مسخره است. چیزی که از بازیکنانم خواستم این بود که تمام توان خود را به نمایش بگذارند، البته در این بین ریسک هایی زیادی هم کردیم و در مسیر متفاوتی گام گذاشتیم. باید سعی می کردیم تا بهترین شیوه بازی را پیدا کنیم و در خاتمه هم به برتری رسیدیم و به نظرم ما و طرفداران شایسته این پیروزی بودیم. یک باشگاه فوتبال باید اینچنین باشد و منچستریونایتد باشگاه بزرگی است.

ژوزه مورینیو در خصوص تغییر تاکتیک در نیمه دوم گفت: پل پوگبا در پست دفاع میانی بازی نمی کرد، بلکه او با نمانیا ماتیچ جلوی کریس اسمالینگ بازی می کردند چون ما احتیاج به این داشتیم که کمی کیفیت فنی بازی مان را از عقب به خط جلو انتقال دهیم و پوگبا و ماتیچ کسانی بودند که می توانستند این کار را انجام دهند.

سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ در خاتمه با اشاره به انتقاداتی که از وی می گردد، اعلام نمود: امروز صبح (شنبه) یکی از دوستانم به من گفت که اگر فردا در لندن باران ببارد، تو مقصری! حالا اگر من به لندن بروم و باران ببارد، من مقصر هستم. اگر مسئله ای در توافق برگزیت (توافق خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا) به وجود بیاید، مقصر من هستم. من برای همه این چیزها آماده هستم. من فکر می کنم که شرارت و انتقام جویی شخصی در فوتبال زیاد گردیده است، اما همانطور که قبلاً هم گفته ام، عاشق این زندگی هستم. از زمانی که بچه بودم برای این زندگی کوشش کردم و تا آخرین روز زندگی ام هم همینطور خواهم بود، بنابراین این هم تجربه دیگری است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 بهمن 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 124

به "فوتبال دنیا، ژوزه مورینیو: شایسته پیروزی بر نیوکاسل بودیم، اگر مسئله ای در برگزیت به وجود بیاید هم من مقصرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، ژوزه مورینیو: شایسته پیروزی بر نیوکاسل بودیم، اگر مسئله ای در برگزیت به وجود بیاید هم من مقصرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید