800 تن نمک پاشی در محورهای برف گیر استان تهران صورت گرفته

به گزارش مجله 10 از 10، به گزارش خبرنگاران عادل مصدقی در مراسم معارفه سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان رباط کریم طی سخنانی گفت: با توجه به آغاز زودهنگام بارندگی ها میزان 800 تن نمک پاشی در محورهای برف گیر استان تهران انجام شده است همچنین گفتنی است که بارش برف در محورهای هراز، فیرورکوه، امام زاده داود و شمیرات نشان دهنده این است که زمستان پر بارشی خواهیم داشت.

800 تن نمک پاشی در محورهای برف گیر استان تهران صورت گرفته

مصدقی اضافه نمود: اولویت اصلی کار در راهداری زمستانی خواهد بود ضمن آنکه کارهای روزمره در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای از جمله نگهداری و ترمیم راهها، اداره امور و فعالیت های مربوط به حمل و نقل و راهداری طبق رول انجام خواهد شد.

وی گفت: انشاالله با همکاری راهداران و برنامه ریزی منسجم سرپرست جدید راهداری رباط کریم و سایر ارگان ها و ادارت بتوانیم در انجام عملیات راهداری و امورات مربوط به حمل و نقل و ارتقای ایمنی جاده ها سهیم باشیم.

سید سعید محمدی، مدیر حراست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز در این مراسم به تعامل و همکاری با اداره شهرستانی، پلیس راه و همچنین فرمانداری شهرستان اشاره نمود و گفت: در شهرستان ها اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و اداره راه و شهرسازی در یک ساختمان مستقر هستند با توجه به اینکه در گذشته این مجموعه با هم در قالب یک اداره فعالیت می نمایند اگرچه از هم تفکیک شده اند ولیکن انتظار می رود در مواقع بحرانی مجموعه راه و شهرسازی مشخص اداره راهداری باشد.

لازم به ذکر است که حیدر نوروزی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران طی حکمی در تاریخ 28 آبان ماه فرامرز کرمی را به سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان رباط کریم منصوب کرد. پیش از این مهدی قزلباش سرپرستی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان رباط کریم را بر عهده داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 فروردین 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 159

به "800 تن نمک پاشی در محورهای برف گیر استان تهران صورت گرفته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "800 تن نمک پاشی در محورهای برف گیر استان تهران صورت گرفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید