گزارشی از آخرین شرایط حریف آسیایی استقلال در قطر، بازگشت یک گلر

به گزارش مجله 10 از 10، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال السد صدرنشین رقابتهای لیگ ستارگان قطر در بازی رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا میزبان استقلال تهران است. دیداری که در روز دوشنبه هفته آینده در دوحه برگزار می گردد.

گزارشی از آخرین شرایط حریف آسیایی استقلال در قطر، بازگشت یک گلر

تیم قطری با شرایط مطلوبی که در لیگ ستارگان دارد مقتدرانه در صدر جدول واقع شده است. این تیم که از بازیکنان بزرگ و بین المللی بهره می برد در سرانجام هفته چهارم لیگ ستارگان با 3 پیروزی و یک مساوی و کسب 10 امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به الدحیل در صدر جدول این لیگ واقع شده است.

السد در 4 بازی که در این مسابقات انجام داده تنها 2 بار دروازه اش باز گردیده و این نشان از شرایط مطلوب خط دفاعی این تیم دارد. اما اوج کار تیم قطری در خط حمله آن است. یاران ژاوی در مجموع 4 دیدار خود توانسته اند 21 بار دروازه حریفان را باز نمایند تا آماری فوق العاده از خود به جای گذاشته باشند.

السد در هفته نخست این رقابتها با نتیجه 6 بر صفر الخریطیات را در یک بازی خارج از خانه مغلوب کرد. این تیم در هفته دوم در خانه خود موفق شد العربی را با حساب 10 بر یک شکست دهد و در هفته سوم تنها بازی را پشت سر گذاشت که در آن موفق به پیروزی نشد. السد در هفته سوم در خانه خود مقابل الغرافه یک-یک متوقف شد و در هفته چهارم الشحانیه را 4 بر صفر مغلوب کرد.

بغداد بونجاح با 11 گل زده ستاره بی چون و چرای السد است. مهاجم الجزایری در بازی رفت مقابل استقلال در تهران دو بار دروازه این تیم را باز کرد تا نشان دهد خطرناک ترین مهاجم زرد پوشان است. اکرم عفیف دیگر مهاجم خطرناک السد است که وی نیز با 6 گل زده دومین گلزن این تیم است. بونجاح و عفیف با این تعداد گل اولین و دومین گلزن برتر لیگ ستارگان هم هستند. بونجاح با همین تعداد گل بهترین گلزن فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا نیز است.

حمید اسماعیل مدافع 32 ساله السد با دریافت دو کارت زرد خشن ترین بازیکن محسوب می گردد. اسماعیل با پیراهن شماره 12 برای السد بازی می نماید و یکی از بازیکنان ثابت این تیم است.

السد در بازی رفت در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا موفق شد استقلال را در استادیوم آزادی با نتیجه 3 بر یک شکست دهد. بازی برگشت دو تیم از ساعت 20:30 روز دوشنبه 26 شهریور در دوحه برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 دی 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 102

به "گزارشی از آخرین شرایط حریف آسیایی استقلال در قطر، بازگشت یک گلر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارشی از آخرین شرایط حریف آسیایی استقلال در قطر، بازگشت یک گلر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید