کواچ: می دانم برابر لیورپول کار سختی داریم

به گزارش مجله 10 از 10، سرمربی بایرن می گوید که از سختی کار تیمش برابر لیورپول مطلع است با این حال امیدوار است مونیخی ها در این دیدار در فرم ایده آل خود باشند.

کواچ: می دانم برابر لیورپول کار سختی داریم

کواچ: می دانم برابر لیورپول کار سختی داریم

نیکو کواچ در آستانه بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، ابراز امیدواری کرد تیمش در مصاف با میهمان خود، لیورپول بهترین نمایش ممکن را ارائه کند.

سرمربی بایرن مونیخ در این باره گفت: تمام بازی های مرحله حذفی با استرس و فشار همراه است. جدال با لیورپول برای من پرفشارتر و سنگین تر از پلی آف جام دنیای فوتبال نیست. همراه تیم ملی کرواسی و اینتراخت فرانکفورت در پلی آف شرکت نموده ام. آن بازی ها مهم تر بودند، چون برای بقای تیم انجام گرفتند. فشار همواره در فوتبال وجود دارد، اما بیشتر جنبه مثبت دارد تا منفی. با تمام این اوصاف می دانم چه کار دشواری داریم و امیدوارم بهترین بازی ممکن را انجام دهیم.

کواچ در ادامه اضافه نمود: سه مدافع میانی در کلاس دنیای دارم که می توانند در بازی با لیورپول در ترکیب اصلی باشند. ایده ای در این مورد دارم، اما هنوز نهایی نشده است. تمام دنیا بازی ما با لیورپول را تماشا خواهند کرد. این، نکته بسیار مهمی است و نه فقط برای بازیکنان و مربیان، بلکه برای رسانه ها و هواداران هم اهمیت بالایی دارد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 5 تیر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 233

به "کواچ: می دانم برابر لیورپول کار سختی داریم" امتیاز دهید

1 کاربر به "کواچ: می دانم برابر لیورپول کار سختی داریم" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کواچ: می دانم برابر لیورپول کار سختی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید