کریمیان: بازی نزدیکی با پیکان داریم

به گزارش مجله 10 از 10، به گزارش خبرنگاران، میشو کریستیچوویچ به دلیل تغییر در زمان تمرین شاهین بوشهر در نشست خبری حاضر نشد و مهرداد کریمیان دستیار او در نشست خبری پیش از بازی با پیکان جوابگوی خبرنگاران شد.

کریمیان: بازی نزدیکی با پیکان داریم

کریمیان درباره ملاقات با پیکان گفت: شرایط خوبی داریم و تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم، بازی نزدیکی مقابل پیکان خواهیم داشت و امیدوارم حداکثر امتیاز را بگیریم.

وی مطرح کرد: دو بازیکن محروم و یک مصدوم داریم. بازیکن محروم به نام مالک و غلامعلی تبار و لیکا گادرانی هم مصدوم است و نمی تواند فردا بازی کند. ان شاءالله بتوانیم حداکثر امتیازات را بگیریم.

مربی شاهین در خصوص اینکه هدف گذاری این تیم در لیگ چیست، گفت: هدف ما ماندن در لیگ برتر است با توجه به یارگیری که داشتیم، بازیکنان خوبی در نیم فصل به تیم اضافه شدند و از نظر بدنی هم با بازیکنان دیگر هماهنگ هستند. امروز تمام نفرات مان حضور دارند و ان شاءالله بتوانیم در آینده نتایج بهتری بگیریم. دو بازی بعدی ما در خانه است و کوشش می کنیم که خودمان را از پایین جدول جدا کنیم.

وی در خصوص حواشی اتفاق افتاده در استادیوم های ما بر روی سکوها گفت: اساساً باشگاهی مثل شاهین بوشهر از باشگاه هایی قدیمی است که همیشه اولویتش اخلاق و فرهنگ بوده و این مسئله را هم در زمین و هم روی سکوها کوشش می نماید که رعایت گردد. امیدوارم در استادیوم ها دیگر شاهد چنین مسائل ناخوشایندی نباشیم. باشگاه ما در ادامه جهت اخلاقمداری خود حرکت خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 831

به "کریمیان: بازی نزدیکی با پیکان داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریمیان: بازی نزدیکی با پیکان داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید