کامیون خودران 2800 مایل سفر کرد

به گزارش مجله 10 از 10، به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، شرکت Plus.ai خاطرنشان کرد یک کامیون خودران این شرکت مسافت 2800 مایل را در شرایط اتومات(خودران) طی نموده است.این کامیون از ایالت کالیفرنیا تا پنسیلوانیا یک تریلر یخچالی با محموله ای فاسدشدنی را حمل کرد.

کامیون خودران 2800 مایل سفر کرد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید

این وسیله نقلیه مجهز به سیستم های پیشرفته رانندگی خودران است که اطلاعات حسگرهای مختلف را ادغام می نماید و با یاری الگوریتم های یادگیری عمیق و فناوری های مکان یابی و ناوبری همزمان(SLAM) کار می نماید.

این کامیون در شرایط خودران در شرایط آب و هوایی و جاده ای مختلف به حرکت خود ادامه داد. هرچند برای حفظ ایمنی یک راننده همراه مهندس در خودرو حضور داشتند. هدف آنها تایید توانایی سیستم برای ادامه فعالیت در شرایط آب و هوایی و جاده ای مختلف بود.

شان کریگان یکی از موسسان شرکت Plus.ai در این باره می گوید: این سفر بین ایالتی نشان دهنده امنیت، کارآمدی و بلوغ فناوری های خودران کامیون های ما است.

این کامیون Class-8 مجهز به حسگرهای مختلف و فناوری ادغام اطلاعات حسگرها است. همچنین کامیون با استفاده از حسگرها به طور 360 درجه محیط اطرافش را درک می نماید. علاوه بر حسگرها از دوربین، LiDAR و رادارهای مختلف استفاده می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 705

به "کامیون خودران 2800 مایل سفر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کامیون خودران 2800 مایل سفر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید