کادر فنی پرسپولیس به دیدار انصاریفرد رفت، اردوی خارجی تایید شد

به گزارش مجله 10 از 10، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره جلسه امروز محمدحسن انصاریفرد با گابریل کالدرون ودستیاران خارجی اش گفت : جلسه بسیار خوبی برگزار شد و هماهنگی های لازم برای بسیاری کارها صورت گرفت. این نشست به منظور پیگیری امور اداری و سفر کادر فنی و پرداخت بدهی باشگاه بابت بلیط خریداری شده از سوی آنها برای پرواز رفت برگزار شد و مقرر گشت بلیط بازگشت هم طبق زمان تعیین شده در دو روز آینده تهیه شود.

کادر فنی پرسپولیس به دیدار انصاریفرد رفت، اردوی خارجی تایید شد

وی ادامه داد: مدیریت هم فرصت را مغتنم شمرد و درباره اردوی قطر هماهنگی هایی را در این نشست انجام داد و مباحثی مطرح شد. باشگاه گزینه و کمپ های مدنظر خود برای برپایی اردوی نیم فصل در دوحه را که در دو سه روز گذشته نهایی شده را به آقای کالدرون معرفی کرد که مورد موافقت ایشان قرار گرفت و باشگاه پیگیری های لازم را برای رسمی شدن برپایی اردو در این کمپ انجام خواهد داد و مسئله ای برای برپایی اردو وجود ندارد.

مدیر روابط عمومی باشگاه شرح داد :قبلا آقای پیروانی تاریخ بازی های محبت آمیز مدنظر کالدورن در اردوی نیم فصل را به باشگاه اعلام کرده بود و امروز هماهنگی های لازم انجام شد تا برای تدارک دیدن بازی های تدارکاتی هم اقدام شود. تیم پرسپولیس از یازده تا بیست و سوم ژانویه اردوی خارجی خود را برگزار خواهد کرد و برنامه تمرینات و امکانات مورد نیاز هم از سوی سرمربی تیم به باشگاه و پیروانی اعلام شده است و طبق آن برخی هماهنگی های لازم امروز انجام شد.

قدوسی ادامه داد: جلسه مدیر عامل باشگاه با بشار رسن و رادوشوویچ هم بعد از اتمام این جلسه برگزار خواهد شد. افشین پیروانی هم در باشگاه حضور یافت و هماهنگی های لازم برای اردوی قطر با ایشان انجام شد. کالدرون اعلام نمود لیست تعداد نفرات اعزامی را طی روزهای آینده به پیروانی اعلام خواهد کرد تا برای رزرو هتل اقدامات اولیه انجام شود و لیست نهایی نفرات اعزامی هم بعد از بازی با نساجی به باشگاه اعلام می شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 760

به "کادر فنی پرسپولیس به دیدار انصاریفرد رفت، اردوی خارجی تایید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کادر فنی پرسپولیس به دیدار انصاریفرد رفت، اردوی خارجی تایید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید