پیگیری شکایت ذوب آهن در دادگاه CASبا پرداخت هزینه دادرسی رضاشکاری

به گزارش مجله 10 از 10، به گزارش خبرنگاران، باشگاه ذوب آهن انتها بعد از چند سال کشمکش با باشگاه روبین کازان روسیه پیروز شد مبلغ 106 هزار یورو را به عنوان غرامت آموزشی از قبال انتقال رضا شکاری به این باشگاه روسی بگیرد. این مبلغ شامل 95 هزار یورو غرامت آموزشی و 5 درصد جریمه دیرکرد بوده است که روبین کازان به حساب وکیل ایتالیایی ذوب آهن واریز نموده است.

پیگیری شکایت ذوب آهن در دادگاه CASبا پرداخت هزینه دادرسی رضاشکاری

باشگاه ذوب آهن علاوه بر دریافت غرامت آموزشی، شکایت دیگری را در فیفا علیه رضا شکاری به خاطر فسخ غیرقانونی قراردادش انجام داد که فیفا اعلام نمود مجاز به رسیدگی در این پرونده نمی باشد.

ذوبی ها در پی این حکم فیفا، چندی پیش به دادگاه حکمیت ورزش (CAS) شکایت کردند تا بتوانند به حق خود برسند.

از آنجا که در این پرونده 3 طرف (باشگاه ذوب آهن، باشگاه روبین کازان و رضا شکاری) حضور دارند هر طرف موظف به پرداخت 36 هزار یورو به عنوان حق اعاده دادرسی است.

شکاری از پرداخت این مبلغ خودداری نموده و ذوب آهن با قبول پرداخت حق اعاده حیثیت شکاری (در مجموع 72 هزار یورو) سعی در پیروزی در این پرونده دارد.

باشگاه روبین کازان هم مبلغ 36 هزار یورو را به حساب دادگاه (CAS) واریز نموده است.

نکته جالب اینجاست که ذوب آهن مبلغ 72 هزار یورو را از همان محل غرامت آموزشی که اخیراً از باشگاه روبین کازان دریافت نموده، به حساب دادگاه حکمیت ورزش واریز نموده است.

سعید آذری مدیرعامل سابق باشگاه ذوب آهن امروز با انتشار مطلبی در اینستاگرام خود این خبر را اعلام نموده و با وجود اینکه دیگر سمتی در ذوب آهن ندارد اما برای پیروزی در پرونده ای که در زمان مدیریتش در این باشگاه باز نموده بود انگیزه زیادی دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 995

به "پیگیری شکایت ذوب آهن در دادگاه CASبا پرداخت هزینه دادرسی رضاشکاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری شکایت ذوب آهن در دادگاه CASبا پرداخت هزینه دادرسی رضاشکاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید