پرداخت 9.3 میلیارد تسهیلات اشتغالزایی در شهرستان رودبار

به گزارش مجله 10 از 10، به گزارش خبرنگاران، سیدمحمد احمدی بعدازظهر دوشنبه درکارگروه برطرف موانع فراوری رودبار که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار گردید اشتغال را دغدغه اصلی مسئولان کشور دانست و اظهار کرد: تعامل و همکاری همه دستگاه ها در زمینه ایجاد اشتغال حائز اهمیت است.

پرداخت 9.3 میلیارد تسهیلات اشتغالزایی در شهرستان رودبار

احمدی به عملکرد مطلوب بانک ها در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی اشاره نمود و اضافه کرد: ادامه این روند سبب حل مسائل در این حوزه می گردد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان با اشاره به وضعیت شهرستان رودبار در حوزه اشتغالزایی، گفت: 6 میلیارد تومان تسهیلات سهم شهرستان رودبار در مرحله نخست بوده که تاکنون 9 میلیارد و 300 میلیون تومان معادل 160 درصد سهیمه پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه هدف اصلی تسهیلات اشتغالزایی ایجاد طرح های مولد و سرمایه گذاری است، اعلام کرد: 83 درصد تسهیلات اشتغال روستایی در شهرستان رودبار در بخش مشاغل خانگی هزینه شده که مسائلی را به وجود آورده است. دیگر پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی به مشاغل خانگی انجام نمی گردد.

احمدی با اشاره به ظرفیت های گردشگری به ویژه بوم گردی در رودبار خواهان کوشش مضاعف مسئولان این شهرستان در زمینه توسعه بوم گردی شد.

وی سهم تسهیلات رونق فراوری گیلان را 58 میلیارد تومان مطرح کرد و گفت: این تسهیلات در قالب سرمایه در گردش به واحدهای فراوریی اختصاص می یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان با اشاره به تشکیل کارگروه شهرک های صنعتی استان، اظهارکرد: این کارگروه با هدف آنالیز مسائل واحدهای فراوریی و صنعتی تشکیل شده و بانک اطلاعاتی مشخصی از مسائل حوزه فراوری و صنعت استان شناسایی و تدوین می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 اسفند 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 140

به "پرداخت 9.3 میلیارد تسهیلات اشتغالزایی در شهرستان رودبار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت 9.3 میلیارد تسهیلات اشتغالزایی در شهرستان رودبار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید