وضعیت کتاب خوانی در استان بوشهر خوب نیست، لزوم تقویت فرهنگ مطالعه

به گزارش مجله 10 از 10، به گزارش خبرنگاران، عباس برزگر زاده عصر یکشنبه در نشست هماهنگی ستاد برگزاری سیزدهمین نمایشگاه استان بوشهر گفت: به منظور ترویج فرهنگ کتاب خوانی در سطح استان برنامه های خوبی را در دست اجرا داریم.

وضعیت کتاب خوانی در استان بوشهر خوب نیست، لزوم تقویت فرهنگ مطالعه

وی از برگزاری سیزدهمین نمایشگاه استانی کتاب در محل نمایشگاه بین المللی بوشهر اطلاع داد و اضافه نمود: این نمایشگاه دهم تا پانزدهم بهمن ماه برگزار می گردد و کوشش داریم که با کیفیت بالایی ارائه گردد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر از اهداف برپایی این نمایشگاه به ترویج فرهنگ کتاب خوانی و حمایت از ناشران و نویسندگان اشاره نمود و خواهان هماهنگی بین دستگاه های مرتبط و انجام تبلیغات لازم برای هرچه بهتر برگزار کردن نمایشگاه شد.

وی با بیان اینکه کتاب و کتاب خوانی در جامعه از اقبال خوبی برخوردار نیست توضیح داد: باید درمان اساسی در جامعه صورت گیرد و فرهنگ کتاب خوانی در جامعه احیا گردد.

برزگرزاده توضیح داد: در حال حاضر استفاده مناسبی از کتابخانه های عمومی نمی گردد که گسترش فضای مجازی، تغییر ارزش ها و مدیریت های غیر علمی از عوامل این بی رغبتی نسبت به کتاب است.

وی با اشاره به اینکه امروز از لحاظ کمیت دانش آموزان و دانشجویان در صندلی مناسبی قرار داریم اضافه نمود: از لحاظ علمی و دانشی در شرایط خوبی نیستیم و دانشجویان به جای تحقیق و مطالعه خود را به تهیه جزوه محدود نموده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 184

به "وضعیت کتاب خوانی در استان بوشهر خوب نیست، لزوم تقویت فرهنگ مطالعه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وضعیت کتاب خوانی در استان بوشهر خوب نیست، لزوم تقویت فرهنگ مطالعه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید