وزنه برداری نیازی به دشمن ندارد

به گزارش مجله 10 از 10، شما که دیدید ایوب با چه غیرت و در چه شرایطی وزنه صدونودوپنج را برای تیم زد، چطور حاضر شدید جنازه این ورزشکار را بفرستید زیر وزنه دویست و یک؟

وزنه برداری نیازی به دشمن ندارد

بله. این اسمش خیانت نیست. بهتر است بگوییم عدم دانش فنی کادر فنی. روی صحبتم با محمد حسین برخواه است. او که با توکل به خدا این روزها تبدیل شده به دشمن درجه یک وزنه برداری اما سرش را در برف نموده و دیگران را دشمن می خواند. سید ایوب موسوی یک ماه پیش در هفته اول لیگ وزنه برداری در دسته صدودو وزنه زد. با چه وزنی؟ نود و هفت کیلوگرم!!! و در جهانی در چه دسته ای وزنه زد؟ هشتادونه!!! هشت کیلوگرم کاهش وزن در یک ماه! آنهم در ماه منتهی به جهانی.

آقای برخواه! ما دشمنیم یا شما؟ کدام عقل سلیمی می گوید سرمایه این مملکت را مجبور کنید هشت کیلو وزن کم کند تا با بدنی که کلی آب و عضله از دست داده برود روی تخته؟ دنبال مدال بودید؟ کسی که در لیگ صدوشصت و چهار یکضرب زده و صدونود دوضرب چطور می تواند با هشت کیلو کاهش وزن مدعی مدال جهانی باشد؟ با کدام علم او را مجبور به شرکت در دسته پایین تر کردید و با کدام دانش او را مجاب کردید برود زیر وزنه دویست و یک؟!!!

شما که دیدید ایوب با چه غیرت و در چه شرایطی وزنه صدونودوپنج را برای تیم زد، چطور حاضر شدید جنازه این ورزشکار را بفرستید زیر وزنه دویست و یک؟ آیا به سلامت خود ورزشکار هم فکر کردید یا فقط فکر جایگاه خودتان بودید؟ این جایگاه چه ارزشی دارد که به خاطرش در حضور همه و در سالن گرم، به سمت مرتضی بیگلری حمله می کنید و می گویید تو با اوت کردنت من را خراب کردی؟ پارگی کتف مرتضی حاصل کدام تفکر غلط بود؟ چی کسی ورزشکار را مجبور کرد یک هفته قبل از اعزام ماکسیمم بیاید؟ آن به کنار. اگر خدای ننموده اتفاقی برای ایوب می افتاد چه کسی پاسخگو بود؟ آیا ایوب در دسته خودش، نودوشش، نمی توانست دهم دوازدهم گردد؟

وزنه برداری با شما، با این کادر و با این رییس فدراسیون نیازی به دشمن ندارد.

*کارشناس وزنه برداری

منبع: خبرآنلاین

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 دی 1400 بروزرسانی: 30 دی 1400 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 2042

به "وزنه برداری نیازی به دشمن ندارد" امتیاز دهید

1 کاربر به "وزنه برداری نیازی به دشمن ندارد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزنه برداری نیازی به دشمن ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید