واگذاری 94 واحد مسکونی مددجویی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش مجله 10 از 10، خبرنگاران: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد از واگذاری 94 واحد مسکونی مددجویی در دهه فجر سال جاری در این استان اطلاع داد.

واگذاری 94 واحد مسکونی مددجویی در کهگیلویه و بویراحمد

جهت دریافت خدمات طرح الاچیق سیمانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران از یاسوج، عبدالمجید فرهادی در نشست کمیته همیاری تشکل های مردمی دهه فجر انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: برای احداث این تعداد منزل مسکونی مددجویی اعتباری افزون بر 12 میلیارد ریال هزینه شد.

وی اعلام کرد: اجرای 85 مورد طرح اشتغال زایی با هزینه بیش از 10 میلیارد ریال از دیگر برنامه های این نهاد انقلابی در دهه فجر سال جاری است.

وی برگزاری دوره های آموزشی برای پرسنل، توزیع 295 مورد کالا و ارزاق، 4 اردو برای دانش آموزان تحت حمایت و پرسنل، 24مورد ملاقات با خانواده های شهدا و برگزاری 18 مورد مسابقات فرهنگی و ورزشی و 6 مورد جشن را از دیگر برنامه های کمیته امداد در دهه مبارک فجر سال جاری مطرح نمود.

فرهادی اضافه کرد: 142 مورد بازدید مسئولین از خانواده های مددجویان تحت حمایت، 200 مورد اهداء جهیزیه و 320 مورد تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی از دیگر برنامه های کمیته امداد در دهه فجر سال جاری می باشد.

وی گفت: هدف از تشکیل این نشست فراهم سازی زمینه رفاهی و بهره گیری از خدمات و ارائه راهکارهای تقویت خدمت رسانی به مردم در این دهه مبارک می باشد.

فرهادی توضیح داد: توجه به دو عنصر مردم و رهبری و فراهم سازی زمینه برگزاری جشن ها بوسیله مردم و جهت دهی شادی در مراسمات و توجه به جوانان و نوجوانان در برگزاری جشن ها هدف ستاد مرکزی این کمیته می باشد.

وی تبیین نقش محرومین، استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی، جهت و بهره گیری از توانمندی ها و توانایی آنان و امکانات اعضای این کمیته در راستای غنی سازی برنامه های دهه فجر را از مهمترین اهداف این نشست مطرح نمود.

فرهادی اعلام نمود: ضروری است که در دادن بیانیه به صدا و سیما، پیامک به کارکنان زیر مجموعه، وجامعه هدف وپوشش خبری برنامه های هر اداره عضو کمیته و آذین بندی ادارت در زمان مناسب اقدام گردد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، تجلیل از نخبگان، کارآفرینان و اعطاء مساعدت ها، سرکشی از خانواده های محترم شهدا را از برنامه های همگانی و برنامه ریزی شده این کمیته مطرح نمود.

در خاتمه این نشست اعضاء حاضر به بیان دیدگاه های خود برای برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی پرداختند.

به گزارش خبرنگاران از یاسوج، نخستین نشست کمیته همیاری تشکل های مردمی دهه فجر انقلاب اسلامی استان با حضور نمایندگان بهزیستی، خیرین سلامت، جمعیت هلال احمر، خیرین مدرسه ساز، صندوق مهر امام رضا، استانداری و تأمین اجتماعی برگزار گردید.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 964

به "واگذاری 94 واحد مسکونی مددجویی در کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واگذاری 94 واحد مسکونی مددجویی در کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید