واکنش باشگاه پرسپولیس به اعتراض مجازی بازیکنان پرسپولیس

به گزارش مجله 10 از 10، به گزارش خبرنگاران، جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از زمان حضور در این تیم توانست طلب 30 درصدی بازیکنان بابت قراردادهای فصل گذشته را پرداخت کند و به طور میانگین نیز 35 درصد از مبالغ اقتصادی مربوط به حضورشان در فصل جاری را به حساب آنها واریز کند.

واکنش باشگاه پرسپولیس به اعتراض مجازی بازیکنان پرسپولیس

با این حال بازیکنان پرسپولیس نسبت به این موضوع اعتراض نموده و با آنفالو کردن صفحه رسمی باشگاه و قراردادن رنگ قرمز در استوری های خود درخواست پول کردند.

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس از ابتدای فصل جاری تا به امروز دو بار با پنجره های بسته به دلیل بدهی های سنگین خود به خارجی ها روبرو شده بود اما هر بار توانست پول برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش به همراه ماریو بودیمیر که طلبکاران کروات این باشگاه بودند را پرداخت کند تا بازیکنان مد نظر یحیی گل محمدی را جذب کند.

با این حال بازیکنان فعلی این تیم بی توجه به مسائل اقتصادی سرخ ها خواستار دریافت بخش دیگری از قراردادهای فصل جاری خود شده اند.

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برای اینکه مسائل اقتصادی خود را بیشتر از این رسانه ای نکند قول پرداخت پول به اعضای این تیم داده است تا بتوانند اعتراض آنها را خاموش نمایند.

جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس میخواهد این مبلغ را در هفته جاری به حساب بازیکنان واریز نموده و میزان دریافتی تیم را حداقل به 45 درصد برساند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1645

به "واکنش باشگاه پرسپولیس به اعتراض مجازی بازیکنان پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش باشگاه پرسپولیس به اعتراض مجازی بازیکنان پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید