واکنش اسپالتی به شایعه حضور کونته روی نیمکت اینتر

به گزارش مجله 10 از 10، فوتبال جهان- لوچانو اسپالتی، سرمربی اینتر نسبت به شایعه حضور آنتونیو کونته روی نیمکت این تیم به جای وی در سرانجام فصل جاری واکنش نشان داد.

واکنش اسپالتی به شایعه حضور کونته روی نیمکت اینتر

به گزارش خبرنگاران، لوچانو اسپالتی که شاگردانش فردا شب (دوشنبه) در هفته سی وششم سری A ایتالیا پذیرای کیه وو هستند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی در واکنش به شایعه توافق آنتونیو کونته با سران باشگاه اینتر برای قبول راهنمایی نراتزوری برای فصل آینده گفت: شایعات زیادی وجود دارد و نمی دانم منظور شما - خبرنگاران - کدامیک است. اگر چنین روزنامه های مهمی ماه هاست که می نویسند من در خاتمه فصل دیگر سرمربی اینتر نخواهم بود، به این دلیل است که آنها دلایل سینمایی خود را دارند.

سرمربی ایتالیایی اینتر توضیح داد: به چیزی که به من و آینده ام و یا آینده اینتر مربوط می گردد، اهمیت نمی دهم، بلکه امروزِ اینتر برای همه ما اهمیت دارد و فردا 60 هزار نفر برای حمایت از تیم در استادیوم حضور پیدا خواهند کرد. ما روی تمرین امروز و بازی فردا تمرکز نموده ایم چون این اساس کار است و باعث می گردد اینتر امیدوار به حضوری دیگر در لیگ قهرمانان اروپا گردد.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش اعلام کرد: در اینتر همواره فشار زیادی روی بازیکنان و کادر مربیگری وجود دارد. نتیجه ای نیست که شما را آرام کند، اما همواره اهداف بلندپایه ای برای رسیدن به آنها وجود دارد. به هر حال در فوتبال کسب نتیجه مطلوب آسان نیست، به خصوص اگر خودتان را به خوبی آماده بازی نکنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 تیر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 266

به "واکنش اسپالتی به شایعه حضور کونته روی نیمکت اینتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش اسپالتی به شایعه حضور کونته روی نیمکت اینتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید