هشدار به ساکنان حاشیه رودخانه ها در پلدختر

به گزارش مجله 10 از 10، فرماندار پلدختر گفت: با توجه به اخطاریه مدیریت بحران و سازمان هواشناسی استان در مورد بارش باران، شهروندان ساکن در حاشیه رودخانه ها مراقب بروز سیل باشند.

هشدار به ساکنان حاشیه رودخانه ها در پلدختر

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن ساده با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران حسن رضاییان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: تمام نیروهای امدادی ، راهداری ، پلیس راه و راهور شهرستان پلدختر با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر افزایش شدت بارندگی ها در منطقه ، تمهیدات لازم جهت رویارویی با هرگونه حوادث احتمالی اتخاذ نمایند.

وی بر لزوم رعایت نکات ایمنی در محورهای کوهستانی تاکیدکرد و اضافه نمود: توصیه می گردد خبرنگارانان هنگام تردد در مناطق پرخطر و کوهستانی جوانب احتیاط را رعایت ، از اسکان و توقف در بستر و حریم رودخانه ها و حاشیه مسیل ها خودداری نمایند.

فرماندار پلدختر همچنین به پیمانکاران و کارکنان پروژه های بستر رودخانه توصیه کرد: در راستای رعایت جوانب احتیاط ماشین آلات و تجهیزات کارگاهی خود را به خارج از بستر رودخانه منتقل نمایند.

وی اضافه نمود: مردم جهت احتیاط هنگام بارندگی از ایستادن و پارک کردن خودروهای خود در راستا کانال های آببرو محل سیلاب خودداری نمایند.

رضاییان یادآورشد: عشایر و روستاییان منطقه ضمن دوری از حاشیه رودخانه ها از اسکان احشام و دام های خود در راستا آبها وکشاورزان از اتراق در مسیل ها و دره ها جهت جلوگیری از حوادث ناگوارخودداری نمایند.

فرماندار پلدختر از دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها خواست با اطلاع رسانی به موقع بروز هرگونه حوادث احتمالی ناشی از به راه افتادن سیلاب و آبگرفتگی در معابر را به ساکنان اعلام دارند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 745

به "هشدار به ساکنان حاشیه رودخانه ها در پلدختر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار به ساکنان حاشیه رودخانه ها در پلدختر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید