مهلت ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد امروز، پنجم مردادماه به خاتمه می رسد

به گزارش مجله 10 از 10، مهلت ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد برای نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 امروز، پنجم مردادماه به خاتمه می رسد.

مهلت ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد امروز، پنجم مردادماه به خاتمه می رسد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، مهلت ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد برای نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 امروز، پنجم مرداد به سرانجام می رسد و متقاضیان برای ثبت نام می توانند تا ساعت 24 امروز به سامانه منادا به نشانی https://monada.iau.ir مراجعه و درخواست خود را ثبت نمایند.

با توجه شرایط خاص پیش آمده در کشور به واسطه شیوع بیماری کرونا و به منظور رضایت خاطر دانشجویان و جلوگیری از تردد های بی مورد و خطرات ناشی از آن و همچنین پیشگیری از سرایت ویروس کرونا صرفاً به درخواست هایی که به وسیله سامانه منادا ارسال گردد، رسیدگی می گردد.

تمامی مراحل و فرایند رسیدگی به درخواست های نقل و انتقال دانشجویی به وسیله سامانه منادا قابل پیگیری است و متقاضیان باید از مراجعه حضوری به سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی خودداری نمایند.

لازم به ذکر است، مهلت تمدید ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی پس از 5 مردادماه تمدید نمی گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 شهریور 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1248

به "مهلت ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد امروز، پنجم مردادماه به خاتمه می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد امروز، پنجم مردادماه به خاتمه می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید