مهاجری: بازیکنان ماشین سازی هنوز تمام انتظارات کادرفنی را برآورده نکرده اند

به گزارش مجله 10 از 10، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی علی رغم کسب دو پیروزی و یک تساوی در سه بازی گذشته این تیم معتقد است هنوز بازیکنانش نتوانسته اند به صورت کامل انتظاراتش را براورده نمایند.

مهاجری: بازیکنان ماشین سازی هنوز تمام انتظارات کادرفنی را برآورده نکرده اند

به گزارش خبرنگاران، رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم به امید خدا راهی را که آغاز کردیم با قدرت ادامه دهیم.

وی ادامه داد: از موقعی که به مجموعه اضافه شدم، اتفاقات خوبی برای من رخ داد. بازیکنان دارای انگیزه زیادی هستند که اگر بخواهند فعل خواستن را صرف نمایند، می توانیم در بازی های خود برنده شویم. هنوز انتظارات کادرفنی به صورت کامل رفع نشده اما بازیکنان باغیرت بازی نموده اند و حاصل آن دو پیروزی و یک تساوی بوده است. امیدوارم در آینده بتوانیم به رتبه ای که در شان ما است، برسیم.

وی اضافه کرد: ماشین سازی قدمت زیادی در فوتبال دارد و امیدوارم طرفداران دست به دست هم دهند که هر دو تیم بزرگ تبریزی، موفق شوند و امیدوارم طرفدارانمان در بازی فردا، سنگ تمام بگذارند.

مهاجری اعلام کرد: جا دارد از زحمات فیروز کریمی تشکر کنم، چرا که در ابتدای فصل، این تیم بلاتکلیف بود و همین موضوع، بیشترین ضربه را به ماشین سازی زد. خداراشکر بازیکنان را به خودباوری رساندیم و در آینده نه چندان دور، بازی ها و اسم های خیلی خوبی از این تیم خواهید شنید.

سرمربی ماشین سازی بیان نمود: من به دنبال کسب رتبه خاصی نیستم و تا جایی که ممکن است، برای قرار دریافت در صندلی های بهتر، می جنگیم و ما چه در داخل خانه و چه خارج از خانه، به دنبال پیروزی هستیم؛ هرچند که هر بازی، استراتژی خاص خودش را دارد و امیدوارم فردا هم بتوانیم با حمایت طرفداران، برد شیرینی را تقدیم مردم کنیم.

وی بیان نمود: این تیم از کمبود بازیکن رنج می برد و خدایی ننموده اگر بازیکنی مصدوم یا محروم گردد، دچار مشکل می شویم از همین رو، سعی می کنیم جوانان را نیز وارد تیم کنیم؛ هرچند که قطعا احتیاج به تقویت تیم داریم.

وی گفت: پیمان بابایی و مهدی زاده را در این بازی به علت مصدومیت در اختیار نداریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 اسفند 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 136

به "مهاجری: بازیکنان ماشین سازی هنوز تمام انتظارات کادرفنی را برآورده نکرده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجری: بازیکنان ماشین سازی هنوز تمام انتظارات کادرفنی را برآورده نکرده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید