مقاله: جاذبه های گردشگری پکن

به گزارش مجله 10 از 10، هنرمندان، این کارخانه قدیمی را در دهه 1990 به دست گرفتند و این روزها این محل پر شده از گالری ها و کافی شاپ ها. بنای این کارخانه ها در دهه 50 توسط آلمان شرقی ساخته شده است. جواهر منطقه 798 بدون شک Ullens Centre for Contemporary Art است، احتمالا برترین گالری هنری مدرن چین.

مقاله: جاذبه های گردشگری پکن

شهر ممنوعه حدود 500 سال خانه امپراتورهای چین بوده است، از سلسله مینگ تا پایان سلسله Qing. این مجموعه که در ابتدای قرن پانزدهم ساخته شده، شامل حدودا هزار ساختمان است، خصوصیتی که آن را به نفس گیرترین جاذبه گردشگری جهان تبدیل کرده است. از میدان تیانانمن وارد این مجموعه می شوید (میدانی که احتمالا بیشترین تعداد دوربین های مدار بسته در دنیا را دارد). از زیر عکس رئیس Mao خواهید گذشت و می توانید از بالکن دروازه Meridian بالا بروید، جایی که Mao در سال 1949 تاسیس حکومت کمونیسم چین را اعلام کرد. وقتی داخل شهر ممنوعه شدید، می توانید از موزه قصر بازدید کنید. کاری که حتما باید انجام دهید، بازدید از سالن Supreme Harmony است. بزرگترین سالن در مجموعه شهر ممنوعه و محل قرارگیری Dragon Throne (تخت اژدها) جایی که زمانی امپراتور بر روی آن می نشست.

معبد بهشت (Temple of Heaven) که در جنوب شهر ممنوعه قرار گرفته، در سال 1406 ساخته شده است. این معبد توسط امپراتورهای Ming و Qing برای دعا برای محصول خوب مورد استفاده قرار می گرفت. دو بار در سال امپراتور و کل همراهانش از شهر ممنوعه به این معبد می رفتند. آن جا لباس هایی مخصوص به تن می کردند و در مدت اقامت در معبد از خوردن گوشت پرهیز می کردند. حتی کوچکترین خطا در این تشریفات به عنوان فال بد برای محصول زراعی چین قلمداد می شد. جدا از این که این معبد یکی از باشکوه ترین سازه های پکن است، معبد بهشت توسط چندین کیلومتر مربع فضای سبز احاطه شده است. این فضاهای سبز پر است از افرادی که در حال رقصیدن و آواز خواندن هستند یا شطرنج چینی بازی می کنند.

منبع مقاله: جاذبه های گردشگری پکن

انتشار: 14 بهمن 1400 بروزرسانی: 14 بهمن 1400 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 2058

به "مقاله: جاذبه های گردشگری پکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: جاذبه های گردشگری پکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید