مسئولان منطقه ای و قضایی اجازه ادامه پروژه پرورش میگو در قشم را نخواهند داد

به گزارش مجله 10 از 10، نماینده مرم بندرعباس و قشم در مجلس تاکید نمود که مسئولان منطقه ای و قضایی به پروژه پرورش میگو در نزدیکی غار نمکی قشم ورود نموده و آن را متوقف نموده اند.

مسئولان منطقه ای و قضایی اجازه ادامه پروژه پرورش میگو در قشم را نخواهند داد

حسین هاشمی تختی نژاد در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به ماجرای مرکز پرورش میگو در نزدیکی غار نمکی در قشم و تهدید این مرکز گردشگری، بیان نمود: این مکان در نزدیکی غار نمکی که ثبت جهانی نیز شده است برای تاسیس مرکز پرورش میگو تخصیص داده شده است اما مکان یابی مناسبی برای تاسیس مرکز پرورش میگو انجام نشده است.

وی در ادامه اظهار کرد: ما مخالف توسعه بخش عمرانی و رونق دریافت کسب و کارها و پروژهایی از این قبیل نیستیم اما در مورد این پروژه مکان یابی درستی انجام نشده است. نمایندگان و مسئولان استانی مخالف ادامه این پروژه هستند و باید مکان یابی مناسبی برای تاسیس این مرکز صورت گیرد.

نماینده مردم بندرعباس و قشم در مجلس توضیح داد: توسعه بنگاهای مالی باید با در نظر دریافت مسائل زیست محیطی بوده و به مراکز فرهنگی و گردشگری آسیبی وارد نکند.

وی در ادامه تاکید نمود: اکنون این پروژه متوقف شده مسئولان منطقه ای و قوه قضاییه ورود نموده است. ما پیگیر این موضوع هستیم و اجازه ادامه این پروژه را نمی دهیم. باید مکان یابی مناسبی انجام گردد و با در نظر دریافت حقوق سرمایه گذار پروژه اجرایی گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 836

به "مسئولان منطقه ای و قضایی اجازه ادامه پروژه پرورش میگو در قشم را نخواهند داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئولان منطقه ای و قضایی اجازه ادامه پروژه پرورش میگو در قشم را نخواهند داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید