مدیرانی که به وظایف خود عمل ننمایند با آبادان خداحافظی می نمایند

به گزارش مجله 10 از 10، به گزارش خبرنگاران، سید زین العابدین موسوی امشب در جلسه شورای اداری که در محل حسینیه فاطمه الزهرا شهر چوئبده برگزار گردید با اشاره به اینکه سیاست فرمانداری برگزاری جلسات شورای اداری خارج از محل فرمانداری است، اضافه نمود: آشنایی با مسائل هر منطقه ای که در آن جلسه برگزار می گردد و حل مسائل در ادامه بازدیدهای میدانی، ابتدایی ترین خروجی برگزاری جلسات است و به شخصه از نتایج جلسات برگزار گردیده در مناطق شطیط و سلیچ رضایت ندارم.

مدیرانی که به وظایف خود عمل ننمایند با آبادان خداحافظی می نمایند

وی با بیان اینکه به رغم وعده های داده شده کارها به خوبی پیش نمی رود، اضافه کرد: این احتمال وجود دارد که برخی مدیران برنامه ریزی برای برطرف مسائل را جدی نگرفته اند لذا کارهایی که احتیاج به پیگیری برای کاهش مشکل داشت اصلا انجام نشده است از این رو اعلام می کنم اگر خروجی جلسات مثبت نباشد و منجر به برطرف مسائل نگردد، مدیران مربوطه ای که به وظایف خود عمل نکرده باشند با آبادان خداحافظی می نمایند لذا جدی دریافت جلسات از سوی مدیران باید نهادینه گردد.

سرپرست فرمانداری آبادان توضیح داد: فرضیه دیگر آن است که مدیران فکر می نمایند که اگر در طول روز چهار یا پنج ساعت کار نمایند می توانند تمام مسائل را حل نمایند اما ما احتیاج به دو برابر شدن ساعات کاری خود داریم، ماموریت بنده به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان به حرکت درآوردن مدیران کم کار است.

موسوی گفت: 22 سال از زمان آغاز راه اندازی بندر استاندارد چوئبده می گذرد و انتظار آن است که این بندر علاوه بر توسعه فعالیت های صادرات و واردات سبب ایجاد اشتغال برای اهالی منطقه گردد اما وقتی در این باره از مردم می پرسیم نه تنها رضایت ندارند بلکه معتقد هستند بر مسائلشان اضافه هم شده است؛ بندر چوئبده به عنوان یکی از بنادر مهم آبادان با تضمین و هزینه کرد نظام ساخته و راه اندازی شد اما هیچ مسئله ای را از مردم این منطقه حل نکرده است.

وی با اشاره به تشکیل نهادی اقتصادی و تجاری تحت عنوان منطقه آزاد اروند اضافه کرد: از نمایندگان مجلس می خواهیم بکوشند تا شهرهای کم برخوردار چوئبده و اروندکنار با رویکرد آباد شدن هرچه سریعتر به محدوده منطقه آزاد اروند الحاق شوند؛ در این راستا منتظر نتیجه کارگروه تخصصی برای این الحاق هستیم.

موسوی با تاکید بر استفاده از نیروهای بومی منطقه در اشتغال های ایجاد شده، اظهار کرد: تمامی کسانی که در چوئبده مسئولیت دارند باید در اینجا ساکن باشند و اگر نمی توانند باید جای خود را به کسانی بدهند که به این منطقه تعلق خاطر دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسائل امنیتی مطرح شده موجود در این منطقه توضیح داد: باید هر چه سریعتر مسائل امنیتی و انتظامی در چوئبده حل گردد و اگر برای برطرف آنها احتیاج به یاری باشد به طور حتم همراهی و حمایت خواهیم کرد، در زمینه معین تکلیف ناوگان حمل و نقل شهری نیز هر چه سریعتر چاره اندیشی و کار گردد.

موسوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعتبار مصوب 30 میلیارد تومانی منطقه آزاد اروند برای یاری به عمران و آبادی شهر چوئبده که مقرر شد در یک دوره سه ساله پرداخت گردد، گفت: متاسفانه دستگاه های اجرایی در جذب این اعتبار بسیار کم کاری کردند و در امسال تاکنون هیچ اقدامی برای جذب آن نکرده اند.

وی توسعه فعالیت های مرکز کشتی سازی، سایت پرورش ماهی و میگو و شهرک صنعتی با هدف ایجاد زمینه اشتغال برای جوانان منطقه را از اولویت های قابل انجام مسئولان مربوطه دانست و اضافه کرد: به منظور جلوگیری از تجمعات کارگران مسئولان تمام کوشش خود را برای پرداخت حقوق های معوقه بکار گیرند، شهرداری و اداره آب و فاضلاب روستایی آبادان به جامعه کارگری احترام بگذارند و حقوق کارگران را به موقع بپردازند تا آنان در امرار معاش خود با مشکل روبرو نشوند.

سرپرست فرمانداری آبادان اظهار کرد: متاسفانه بسیاری از دستگاه های اجرایی از آب و برق استفاده می نمایند اما بدهی خود را به سازمان های مربوطه پرداخت نمی نمایند، پرداخت نکردن عوارض به شهرداری از سوی این دستگاه ها روند ارائه خدمات عمومی را دچار اختلال می نماید پس بار دیگر به پرداخت بدهی های دستگاه های اجرایی به سازمان های خدماتی از جمله آب، برق و شهرداری تأکید داریم.

وی یادآور شد: اگر کاری برای مردم انجام می گردد جزء وظایف و مسئولیت های هر ارگانی است و از این بابت هیچ منتی بر مردم نداریم، اما مدیران باید بابت کارهایی که نشده گزارش ارائه نمایند، لذا به مدت 20 روز دستگاه های خدمات رسان در قالب گروه های مختلف با حضور در چوئبده نسبت به برطرف مسائل قابل برطرف، اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 180

به "مدیرانی که به وظایف خود عمل ننمایند با آبادان خداحافظی می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرانی که به وظایف خود عمل ننمایند با آبادان خداحافظی می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید