لیورپول قهرمان جام باشگاه های دنیا شد

به گزارش مجله 10 از 10، تیم فوتبال لیورپول پیروز شد در فینال جام باشگاه های دنیا یک بر صفر فلامینگو برزیل را شکست دهد و به مقام قهرمانی برسد.

لیورپول قهرمان جام باشگاه های دنیا شد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، این دوره از رقابت ها در کشور قطر برگزار گردید و لیورپول با طلسم شکنی پیروز شد اولین جام باشگاه های دنیا را به کلکسیون افتخاراتش اضافه کند.

لیوپول در مرحله نیمه نهایی دو بر یک از سد مونتری عبور کرد و فلامینگو هم سه بریک الهلال را شکست داده بود.

در این بازی لیورپول با 4 تغییر نسبت به بازی نیمه نهایی پا به میدان گذاشت اما دو تیم بعد از 90 دقیقه کوشش به تساوی بدون گل رسیدند.

مهمترین حادثه بازی در وقت های قانونی خطای مدافع فلامینگو روی سادیو مانه بود که ابتدا داور نقطه پنالتی رانشان داد اما بعد از بازبینی صحنه و با یاری داور ویدیویی تصمیمش را عوض کرد تا در 90 دقیقه گلی از خط دروازه ها عبور نکند.

لیورپول در وقت های اضافی نمایش بهتری ارائه داد و در دقیقه 99 روی پاس هوشمندانه سادیو مانه موقعیت خوبی برای فرمینیو فراهم کرد تا او بعد از فریب دروازه بان و مدافع فلامینگو با ضربه ای زیبا تنها گل بازی را به ثمر برساند. بعد از این گل کوشش های نماینده برزیل بی فایده بود تا بازی با همین نتیجه انتها یابد.

در ملاقات رده بندی نیز مونتری در ضربات پنالتی چهار بر سه مقابل الهلال به رجحان رسید. این دو تیم در وقت های قانونی و اضافه با نتیجه دو بر دو به کار خود سرانجام داده بودند.

  • نبرد غول ها در یک هشتم نهایی در لیگ قهرمانان اروپا | استانبول میزبان فینال شد
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 700

به "لیورپول قهرمان جام باشگاه های دنیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیورپول قهرمان جام باشگاه های دنیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید