قربانی: هجمه ها علیه پرسپولیس درست نیست، اما برخوردها شائبه ایجاد کرد، مثل بکام باشیم!

به گزارش مجله 10 از 10، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال بر این باور است که هجمه ها علیه رقیب سنتی این تیم درست نیست اگرچه برخوردهای اجرا شده شائبه ایجاد کرده است.

قربانی: هجمه ها علیه پرسپولیس درست نیست، اما برخوردها شائبه ایجاد کرد، مثل بکام باشیم!

پیروز قربانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره انتخاب علی فتح الله زاده به عنوان سرپرست باشگاه استقلال گفت: استقلال بالاخره سر و سامان گرفت و می داند مسئولش چه کسی است. این موضوع، اتفاق خوبی است. کاری با افراد ندارم و همیشه می توان سیستم مدیریتی را نقد کرد، اما همین که استقلال از بلاتکلیفی خارج شد، اتفاق خوبی است.

وی در خصوص شرایط تیم فوتبال استقلال شرح داد: اتفاق خاصی برای استقلال نیفتاده که یکسری با یک شکست می خواهند زمین و زمان را به هم بدوزند. متأسفانه همه مسائل را به نتایج تیم ارتباط می دهند، یعنی اگر استقلال برنده می شد کسی نمی گفت این تیم مشکل مدیریتی دارد. زمانی که بازی می کردم، یک سال استقلال مدیرعامل نداشت و چون تیم در صدر جدول بود، کسی حرفی نمی زد.

بازیکن پیشین تیم استقلال گفت: استقلال مقابل گل گهر سیرجان خوب بازی کرد، اما مصدومیت ها، کمبود نفرات و مهم تر از همه مسائل مدیریتی روی این تیم تأثیر گذاشت و همه چیز دست به دست هم داد تا نتیجه گرفته نشود. فراموش نکنیم که پیش از بازی با گل گهر، چقدر مشکل مدیریتی دیدیم.

قربانی درباره اینکه با فاصله امتیازی استقلال با صدر جدول، شانس قهرمانی این تیم کم شد، گفت: از بچگی استقلالی ام و خودم را طرفدار واقعی این تیم می دانم. چند وقت پیش مصاحبه ای از دیوید بکام دیدم که نظر او را درباره شرایط منچستریونایتد پرسیدند و پاسخش این بود که طرفدار واقعی منچستر است و تحمل کردن این شرایط برای او سخت نیست. در ابتدا فکر کردم برعکس گفته، اما منظورش این است که چه روزهای خوب و چه بد در کنار تیم مورد علاقه اش است. ما هم می توانیم اینگونه باشیم.

وی ادامه داد: زندگی ام را از استقلال دارم و در روزهای سخت باید کنار تیم باشم تا شرایطش بهتر شود. مطمئن باشید نوبت استقلال هم می رسد. اگر چه یکسری مسائل کار استقلال را در این فصل سخت کرد.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در خصوص حرف و حدیث هایی که درباره قهرمانی های این تیم مطرح می شود، گفت: با جوی که علیه پرسپولیس ایجاد شده، موافق نیستم، اما برخوردها طوری بوده که این شائبه ها را بوجود آورده و نمی توان کتمان کرد. به عنوان یک استقلالی منطقی صحبت می کنم، نوع برخوردها با این دو تیم شائبه هایی ایجاد کرده، اما هجمه ایجاد کردن و ربط دادن به مسائل دیگر درست نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 945

به "قربانی: هجمه ها علیه پرسپولیس درست نیست، اما برخوردها شائبه ایجاد کرد، مثل بکام باشیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قربانی: هجمه ها علیه پرسپولیس درست نیست، اما برخوردها شائبه ایجاد کرد، مثل بکام باشیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید