شناسایی نقاط حادثه خیز سنندج از اولویت های آتش نشانی است

به گزارش مجله 10 از 10، خبرنگاران/کردستان رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: شناسایی نقاط حادثه خیز و توجه به بحث آموزش به منظور پیشگیری و عکس العمل مناسب در زمان حوادث در اولویت برنامه های این سازمان قرار گرفته است.

شناسایی نقاط حادثه خیز سنندج از اولویت های آتش نشانی است

محمدسهیل فضل وزیری در روز ملی آتش نشانی اظهار کرد: اولین وظیفه ما پیشگیری است و اصل برآن است که از حادثه پیشگیری کنیم.

فضل وزیری ضمن تقدیر از سازمان نظام مهندسی شرح داد: متقاضیان ساخت و ساز در زمان صدور سرانجام کار هم جهت ارتقاء کیفی در ساختمان ها باید به سازمان آتش نشانی مراجعه کنند.

وی نام کرد: شناسایی نقاط حادثه خیز و توجه به بحث آموزش به منظور پیشگیری و عکس العمل مناسب در زمان حوادث در اولویت برنامه های این سازمان قرار گرفته است.

وی همچنین بیان نمود: از لحاظ پرسنلی با توجه به جمعیت شهر تعداد پرسنل این سازمان باید 288 نفر باشد این در حالی است که تعداد پرسنل سازمان در حال حاضر 166 نفر است که امید می رود با همراهی و همیاری شورای شهر و شهردار در زمینه به کارگیری نیروی متخصص مجوزهای لازم را کسب کنیم.

فضل وزیری بیان نمود: با تلاش و زحمات همکاران در حال حاضر با اضافه شدن 12 دستگاه به ناوگان خودرویی و تجهیزات در شرایط خوبی قرار داریم.

وی با اشاره به اینکه خالصانه ترین نوع خدمت در آتش نشانی صورت می گرد؛ بیان نمود: سال گذشته تعداد یک هزار و 405 عملیات امداد و نجات اجرا شده که از این میان 875 مورد مربوط به اطفاء حریق و 530 فقره مربوط به امداد و نجات بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 مهر 1400 بروزرسانی: 19 مهر 1400 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1932

به "شناسایی نقاط حادثه خیز سنندج از اولویت های آتش نشانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی نقاط حادثه خیز سنندج از اولویت های آتش نشانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید