شاه علی دوست: سایپا تیم ضعیفی نیست که سقوط کند، مساوی به درد ما نمی خورد

به گزارش مجله 10 از 10، روزبه شاه علی دوست، کاپیتان تیم فوتبال سایپا گفت: تیم ما از لحاظ فنی ضعیف نیست که نگران سقوط به لیگ دسته اول باشیم.

شاه علی دوست: سایپا تیم ضعیفی نیست که سقوط کند، مساوی به درد ما نمی خورد

روزبه شاه علی دوست در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص تساوی خارج از خانه سایپا برابر گل گهر گفت: ما در این بازی هدفی جز دریافت سه امتیاز نداشتیم، ولی روی یک غفلت گل خوردیم و این موضوع کارمان را برای کسب پیروزی سخت کرد. خوشبختانه گل مساوی را زدیم، ولی دو گل هم زدیم که داور مردود اعلام نمود. حداقل یکی از آنها می توانست صحیح باشد. الان در شرایطی هستیم که مساوی به درد تیم ما نمی خورد و هدف بازیکنان و کادر فنی هم کسب سه امتیاز در هر بازی است. با این حال در زمین حریف بازی باخته را با تساوی عوض کردیم و این نمی تواند بد باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که تغییرات انجام شده در سایپا و اضافه شدن چند بازیکن جدید می تواند فرایند این تیم را تغییر دهد، توضیح داد: بازیکنان خوبی به تیم ما اضافه شدند، ولی سایپا بازیکنان خوبی در نیم فصل اول داشت که حالا به مرز پختگی رسیده اند و جوان های تیم می توانند در نیم فصل دوم عملکرد بهتری داشته باشند.

شاه علی دوست در پاسخ به این پرسش که آیا خطر سقوط سایپا را تهدید نمی کند؟، اعلام نمود: در سال های گذشته معمولاً تیم هایی سقوط نموده اند که از لحاظ فنی ضعیف بوده اند، ولی سایپا تیم ضعیفی نیست که نگران سقوط باشد. ما تیم خوبی داریم و سقوط نمی کنیم. مطمئناً در نیم فصل دوم نتایج بهتری خواهیم گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 826

به "شاه علی دوست: سایپا تیم ضعیفی نیست که سقوط کند، مساوی به درد ما نمی خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاه علی دوست: سایپا تیم ضعیفی نیست که سقوط کند، مساوی به درد ما نمی خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید