سعید عزت اللهی: در ایران پهلوان زنده را عشق است

به گزارش مجله 10 از 10، اینجا و با اینکه مصدوم شدم،از عملکردم راضی هستند اما نمی دانم در سرانجام فصل چه اتفاقی رخ خواهد داد.با روستوف قرارداد دارم و باید ببینیم این باشگاه در مذاکره با سایر باشگاه ها چه تصمیمی را اتخاذ می نماید.

سعید عزت اللهی: در ایران پهلوان زنده را عشق است

دلخوری عزت اللهی: مصدوم شوی کسی اسمت را هم نمی آورد

سعید عزت اللهی را همواره در اوج دیده ایم اما مصدومیتی که سراغ این هافبک 22 ساله آمد، تلخی های بسیاری را برای او رقم زد. یک بدشانسی جام ملتهای آسیا را از عزت اللهی گرفت تا او بازی های تیم ملی را فقط تماشا کند. سعید اما بعد از مدت ها دوری از فوتبال، این روزها آماده شده تا به زمین برگردد و برای ردینگ بازی کند. سعید عزت اللهی البته دلخوری هایی هم دارد. دلخور از ناملایمتی هایی که با او و پس از مصدومیتش شده است.

عزت اللهی می گوید: چیز خاصی نیست که بخواهم درباره اش حرف بزنم. این یک واقعیت است. متاسفانه تا بازیکن بازی می نماید همه به او توجه می نمایند ولی وقتی آسیب می بیند دیگر به او توجهی نمی گردد. اتفاقا در همه جای جهان برعکس ایران است. وقتی بازیکنی آسیب می بیند به او توجه می نمایند تا بتواند هر چه زودتر به زمین برگردد. آنها خوب می دانند بازیکن مصدوم احتیاج به توجه و حمایت دارد ولی در ایران شرایط متفاوت است. اگر بازی کنی و در اوج باشی همه تو را یادشان هست ولی به محض اینکه مصدوم شوی کسی اسمت را هم نمی آورد و به طور کامل از خاطر و ذهن همه می روی. کاری هم نمی گردد کرد. در گذشته همینطور بوده و در آینده هم همینطور خواهد بود.

-

سعید عزت اللهی از شرایط سختی که در ماه های اخیر سپری کرد نیز صحبت می نماید: در این چند ماه شرایط سختی را پشت سر گذاشتم. نه می توانستم تمرین کنم و نه بازی. کارم شده بود تماشای فوتبال. از هر فوتبالیستی که بپرسید می گوید که این شرایط سخت است. در این مدت هم کوشش کردم تا بتوانم زود برگردم و بازی کنم. متاسفانه یک بار دیگر آسیب دیدم و این آسیب دیدگی باعث شد تا جام ملت ها را از دست بدهم و نتوانم در این مسابقات حاضر شوم. روی هم دوران خوبی نبود، چون به قول معروف در ایران پهلوان زنده را عشق است.

سعید عزت اللهی آماده حضور در بازی های رسمی ردینگ شده. اتفاقی که پس از ماه ها کوشش قرار است رخ بدهد: در این مدت دو بار آسیب دیدم. شاید اگر برای بار دوم مصدوم نمی شدم خیلی زودتر می توانستم به زمین برگردم. الان هم چند روز است با تیم تمرین می کنم و خیلی امیدوارم در بازی های باقی مانده بتوانم در ترکیب ردینگ قرار بگیرم و این تیم را برای ادامه حضور در چمپیونشیپ یاری کنم.

هافبک 22 ساله تیم ملی تنها 4 بار در ترکیب ردینگ قرار گرفته اما در همین مدت کوتاه انقدر خوب کار نموده که این باشگاه به دنبال انتقال قطعی او ار روسیه به انگلیس است. در این مدت حتی بحث پیشنهاد باشگاه مشهور اسپورتینگ لیسبون هم به سعید عزت اللهی به میان آمده است. او درباره اسن پیشنهادها می گوید: نمی خواهم کلیشه ای صحبت کنم اما فعلا تمرکزم روی بازگشت به ترکیب ردینگ است. خوشبختانه اینجا و با اینکه مصدوم شدم، از عملکردم راضی هستند اما واقعا نمی دانم در خاتمه فصل چه اتفاقی رخ خواهد داد. من با روستوف قرارداد دارم و باید ببینیم این باشگاه در مذاکره با سایر باشگاه ها چه تصمیمی را اتخاذ خواهد نمود.

-

اما حرف های خاتمهی عزت اللهی. آنجا که او درباره کارلوس کی روش حرف می زند: به نظر من بهترین تصمیم این بود که کارلوس کی روش را حفظ کنیم. او به فوتبال ما یاری زیادی کرد. خیلی ها در آسیا آرزو داشتند کی روش را جذب نمایند ولی او مربی ایران بود. دیدید که بعد از ترک تیم ملی هم به یکی از بزرگ ترین تیم های جهان یعنی کلمبیا رفت. با او واقعا چیزی کم نداشتیم و می بینید که همه بازیکنان از او به نیکی یاد می نمایند. کی روش به خود من هم یاری زیادی کرد. همواره حمایت می کرد و کنار بازیکنان بود. واقعا جایش در تیم ملی خالی خواهد بود. نمی دانم واقعا در آینده چه اتفاقی می افتد و چه کسی جای او می آید ولی امیدوارم که یک مربی بزرگ راهنمایی تیم ملی را بر عهده بگیرد.

12

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 13 تیر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 242

به "سعید عزت اللهی: در ایران پهلوان زنده را عشق است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعید عزت اللهی: در ایران پهلوان زنده را عشق است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید