سری آ ایتالیا تا سوم آوریل پشت درهای بسته

به گزارش مجله 10 از 10، همه دیدارهای سری آ ایتالیا تا سوم آوریل بدون تماشاگر برگزار خواهند شد.

سری آ ایتالیا تا سوم آوریل پشت درهای بسته

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فوتبال ایتالیا، دولت ایتالیا امروز گفت همه مسابقه های ورزشی باید پشت درهای بسته برگزار شوند و به همین خاطر همه بازی های سری آ ایتالیا از امروز (چهارشنبه) تا سوم آوریل بدون تماشاگر خواهند بود.

این تصمیم پس از افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور گرفته شد. تا به امروز 3000 نفر به این ویروس مبتلا شده اند و 107 نفر نیز جان خود را در این کشور از دست داده اند.

همچنین دولت ایتالیا باشگاه ها را مسئول کنترل شرایط بازیکنان و دیگر اعضای تیم ها در رابطه با مبتلا نشدن به کرونا دانست.

در این هفته شش بازی از هفته بیست و ششم سری آ لغو شد. به همین خاطر ابتدا ملاقاتهای معوقه برگزار می گردد و سپس هفته بیست و هفتم به انجام خواهد رسید. در این میان ملاقات یوونتوس و اینتر هم ِلغو شده بود. البته این موضوع هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است و در جلسه چهارشنبه سازمان لیگ ایتالیا آرا موافق به اندازه کافی نبود.

تنها ملاقات های سری آ در این هفته لغو نشد بلکه دو ملاقات نیمه نهایی جام حذفی که قرار بود بین تیم های یوونتوس با میلان و اینتر با ناپولی برگزار گردد نیز به زمان دیگری موکول شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 فروردین 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 932

به "سری آ ایتالیا تا سوم آوریل پشت درهای بسته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری آ ایتالیا تا سوم آوریل پشت درهای بسته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید