سامان در دیگ جوشان

به گزارش مجله 10 از 10، به گزارش خبرنگاران ، سامان قدوس پس از آغاز درخشان با امی ین و گلزنی مقابل رنس امشب با تیمش به خانه سنت اتین می رود. این برد 4 بر یک اولین برد امی ین بود و این تیم با سه امتیاز به رده پانزدهم صعود کرد.

سامان در دیگ جوشان

سنت اتین با 5 امتیاز وضعیت بهتری در جدول دارد، هرچند در دو بازی قبلی مقابل استراسبورگ و مون پلیه به تساوی رسیده. علاوه بر این سبزپوشان روی حمایت پرشور هواداران شان حساب می نمایند. استادیوم ژوفره گیشار را در فوتبال فرانسه به عنوان دیگ جوشان می شناسند و این می تواند تجربه جذابی برای مهاجم تیم ملی باشد.

امی ین که دومین فصل حضورش در لیگ فرانسه را سپری می نماید، سال جاری سرمایه گذاری خوبی داشته و امیدوار است که بتواند یکی از رتبه های میانه جدول را به دست آورد.

یک هفته پس از خرید سامان قدوس، امی ین در آخرین ساعات پنجره نقل و انتقالات تابستانی موفق شد گانسو را به تیمش اضافه کند. ملی پوش سابق برزیل که چند سال پیش به عنوان پدیده این کشور محسوب می شد، در سویا نیمکت نشین گردیده بود و امی ین از این فرصت استفاده کرد که تا این هافبک خلاق را به تیمش اضافه کند.

او یک شماره ده کلاسیک است که خلاقیت او می تواند به کمک امی ین بیاید و به خوبی قدوس را تغذیه کند. خوان آنتونیو سولیس، خبرنگار اسپانیایی درباره او می گوید: او دید فوق العاده ای، بخصوص در ارسال پاس های آخر دارد. ولی نتوانست از نظر بدنی خودش را با ریتم بازی لالیگا هماهنگ کند. گانسو کیفیت فوق العاده ای دارد، ولی باید بازیکنان اطرافش فعال و منظم باشند. امی ین باید از او به عنوان محور تیمش استفاده کند. فشار در امی ین کمتر است و او می تواند به بالاترین سطح خودش برسد.

قدوس هفته گذشته با وجود زمان کم تمرین در ترکیب اصلی نهاده شد، ولی نقشه پلیسیه برای این بازی خارج از خانه هنوز معین نیست.

آمار به نفع سنت اتین

آمار پیش از بازی به نفع میزبان است. دو تیم در لیگ فرانسه تنها دو بار روبرو گردیده اند (فصل گذشته) که سنت اتین موفق شد هر دو بازی را ببرد.

سبزها 4 بازی از 5 مصاف قبلی بین دو تیم را برده اند و تنها یک بار مغلوب گردیده اند.

سنت اتین در 19 بازی اخیرش در لیگ فرانسه تنها دو شکست داشته (10 برد و 7 تساوی). این تیم در سال 2018 تنها یکی از بازی های خانگی اش را باخته (6 برد، سه تساوی).

آماده ترین مهره تهاجمی امی ین موسی کوناته است که روی 4 گل از 5 گل اخیر این تیم در لیگ نقش داشته (3 گل و یک پاس گل). سنت اتین هم تابستان گذشته به دنبال این مهاجم سنگالی بود، ولی به خاطر قیمت 8 میلیون یورویی اش عقب نشینی کرد.

3

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 26 آبان 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 87

به "سامان در دیگ جوشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامان در دیگ جوشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید