ریزش کوه راه دسترسی 20 روستای الیگودرز را مسدود نموده است

به گزارش مجله 10 از 10، حمید کشکولی در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به بارش های قابل توجه در شهرستان الیگودرز طی روزهای اخیر گفت: در الیگودرز میانگین 40 میلی متر بارندگی داشتیم و در بخش زز و ماهرو و بخش بشارت این میزان 104 میلی متر بوده است.

ریزش کوه راه دسترسی 20 روستای الیگودرز را مسدود نموده است

وی با بیان اینکه بارش های خوب پاییزی باعث خوشحالی کشاورزان و مردم شد، توضیح داد: البته شدت بارش ها باعث خسارت به راه های فرعی بخش های الیگودرز شده است.

فرماندار الیگودرز با تاکید بر اینکه در بخش زز و ماهرو راه دسترسی 15 روستا با 80 خانوار به علت ریزش کوه بسته است، اضافه نمود: در بخش بشارت ذلقی نیز راه دسترسی 5 روستا با 30 خانوار بسته است.

کشکولی با اشاره به اینکه برف سنگینی در گردنه گله بادوش داشتیم که منجر به بسته شدن مسیر شد، ادامه داد: این مسیر الان باز است و تردد در آن جریان دارد.

وی یادآور شد: همه عوامل راهداری در حال باز کردن مسیرها هستند و پیش بینی می گردد طی دو تا سه روز آینده مسیر روستاها بازگشایی گردد.

فرماندار الیگودرز همچنین با اشاره به گرفتار شدن 36 خانوار عشایری الیگودرز در برف ادامه داد: این خانوارها نجات یافتند و با پیگیری های مدیرکل امور عشایری لرستان و مدیرکل مدیریت بحران استانداری کار انتقال این عشایر به مناطق گرمسیری آغاز شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 فروردین 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 157

به "ریزش کوه راه دسترسی 20 روستای الیگودرز را مسدود نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریزش کوه راه دسترسی 20 روستای الیگودرز را مسدود نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید