در مصاحبه با خبرنگاران مطرح شد؛ جمعه دو بعدازظهر وارد پیش فراوری شد، فیلمی درباره یک جوان موفق سرطانی

به گزارش مجله 10 از 10، پروانه زاهدی نویسنده و کارگردان سینما به بیان جدیدترین فعالیت سینمایی خود در قالب ساخت فیلمی با نامجمعه دو بعد از ظهر پرداخت.

در مصاحبه با خبرنگاران مطرح شد؛ جمعه دو بعدازظهر وارد پیش فراوری شد، فیلمی درباره یک جوان موفق سرطانی

پروانه زاهدی نویسنده و کارگردان سینما در مصاحبه با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی خبرنگاران؛ درباره جدیدترین فعالیت خود گفت: در حال پیش فراوری اثری با عنوان جمعه دو بعد از ظهرهستیم که تهیه کنندگی آن را پویا پورمعانی انجام می دهد و نویسندگی و کارگردانی آن بر عهده خودم است.

وی با اشاره به داستان این فیلم گفت:جمعه دو بعد از ظهرداستان و روایت جوان موفقی است که سرطان دارد اما این بیماری دریچه جدیدی از زندگی را روی او باز می نماید و....

این کارگردان اضافه نمود:تمام لوکیشن های فیلم در شیراز است و حدود یک ماه فیلمبرداری برای آن در نظر گرفته ایم که طبیعتا پس از اتمام پیش فراوری، فیلمبرداری آن شروع می گردد.

زاهدی درخصوص بازیگران فیلم گفت: با بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، علیرام نورایی، افسانه پاکرو و خاطره حاتمی مذاکراتی انجام دادیم اما هنوز به قطعیت نرسیده است.

جمعه دو بعداز ظهر در پیش فراوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 اسفند 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 144

به "در مصاحبه با خبرنگاران مطرح شد؛ جمعه دو بعدازظهر وارد پیش فراوری شد، فیلمی درباره یک جوان موفق سرطانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در مصاحبه با خبرنگاران مطرح شد؛ جمعه دو بعدازظهر وارد پیش فراوری شد، فیلمی درباره یک جوان موفق سرطانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید