دروازه بان صنعت نفت آبادان: پنالتی پرسپولیس درست نبود، امسال خیلی از داوری ضربه خورده ایم

به گزارش مجله 10 از 10، محمد دریس، دروازه بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مدعی شد که آنها در لیگ امسال در خیلی از بازی ها از اشتباهات داوری ضربه خورده اند.

دروازه بان صنعت نفت آبادان: پنالتی پرسپولیس درست نبود، امسال خیلی از داوری ضربه خورده ایم

محمد دریس در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد بازی تیمش برابر پرسپولیس که با شکست زردپوشان آبادانی همراه شد، گفت: در مجموع بازی خوبی بود. ما در این بازی چند فرصت برای گل زدن داشتیم، ولی پرسپولیس هم موقعیت های خوبی داشت. هدف ما دریافت امتیاز بود، ولی متأسفانه شکست خوردیم.

وی که برای چهارمین بار در این فصل درون دروازه تیمش قرار گرفت، در مورد عملکردش در این بازی گفت: خدا را شکر با کمک بقیه بچه ها عملکرد خوبی داشتم. من همیشه با انگیزه زیادی تمرین می کنم و اینکه چه کسی بازی می کند به تصمیم کادر فنی برمی گردد. امیدوارم در آینده هم فرصت بازی کردن داشته باشم.

دروازه بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان راجع به عملکرد ضعیف تیمش در فصل جاری و اینکه نفتی ها در 20 بازی فقط دو برد کسب کرده اند، شرح داد: ما تیم خوبی داریم و در خیلی از بازی ها بدشانس بودیم. از طرفی بابت داوری هم در لیگ امسال خیلی اذیت شدیم و ضربه خوردیم که می توان به بازی با پیکان، استقلال خوزستان و چند بازی دیگر اشاره کرد.

دریس همچنین گفت: در همین بازی هم پنالتی پرسپولیس درست نبود و یک خطای مشکوک نیز روی سیروان قربانی رخ داد که می توانست پنالتی باشد. البته تلاش می کنیم تا در 10 بازی باقیمانده بهتر نتیجه بگیریم و جایگاه مناسبی را در جدول به دست آوریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 خرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 226

به "دروازه بان صنعت نفت آبادان: پنالتی پرسپولیس درست نبود، امسال خیلی از داوری ضربه خورده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دروازه بان صنعت نفت آبادان: پنالتی پرسپولیس درست نبود، امسال خیلی از داوری ضربه خورده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید