خبرنگاران 9 هزار واکسن آنفولانزا در جنوب غرب خوزستان توزیع شد

به گزارش مجله 10 از 10، آبادان - خبرنگاران - معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:9 هزا واکسن آنفولانزا در 2 نوبت در اختیار دانشکده علوم پزشکی آبادان قرار گرفت که بین گروهای هدف و براساس پروتکل های بهداشتی در شهرستان های آبادان، خرمشهر و شادگان توزیع شد.

خبرنگاران 9 هزار واکسن آنفولانزا در جنوب غرب خوزستان توزیع شد

آرش یلالی شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت:واکسن فقط در مراکز بهداشت قرار گرفته و برای گروه های هدف واکسن آنفلوآنزا ا زجمله زنان باردار، افراد مسن، گروه بیماران خاص، جانبازان و پرسنل کادر درمان و بهداشت در حال تزریق است.

وی افزود:فعلا واکسن آنفولانزا در داروخانه ها توزیع نشده است و منتظر اعلام وزارت بهداشت و تحویل نوبت سوم سهمیه دانشکده برای توزیع در داروخانه ها هستیم.

فرایند ابتلا در کرونا در جنوب غرب خوزستان صعودی است

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:فرایند ابتلا و بستری بیماران کووید 19 در شهرستان های تابع دانشکده صعودی و هر روز به تعدادآنها اضافه نموده می شود.

وی با اشاره به ضرورت استفاده از ماسک توسط همه افراد جامعه افزود:استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در کاهش میزان ابتلا به بیماری تاثیرگذار است و همه باید این موارد را رعایت کنند.

607 هزار نفر از خدمات 30مرکز شهری، 18مرکز روستایی، 132 خانه بهداشت و 12 پایگاه سلامت در شهرستان های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 آذر 1399 بروزرسانی: 2 آذر 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1384

به "خبرنگاران 9 هزار واکسن آنفولانزا در جنوب غرب خوزستان توزیع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 9 هزار واکسن آنفولانزا در جنوب غرب خوزستان توزیع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید