خبرنگاران 860 انشعاب غیرمجاز آب در غرب استان تهران به مجاز تبدیل شد

به گزارش مجله 10 از 10، تهران- خبرنگاران- معاون درآمد و امور مشترکان شرکت آب و فاضلاب غرب استان تهران گفت: در تابستان 860 انشعاب غیرمجاز آب با پرداخت جریمه و طی مراحل قانونی در شهرستان های قدس، شهریار و ملارد به مجاز تبدیل شد.

خبرنگاران 860 انشعاب غیرمجاز آب در غرب استان تهران به مجاز تبدیل شد

سهراب فلاوند در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: یک هزار و 258 رشته انشعاب غیرمجاز در تابستان سال جاری شناسایی شد که از این تعداد 860 مورد تبدیل به مجاز شد.

وی اضافه نمود: وجود انشعابات آب غیرمجاز سبب آسیب به شبکه توزیع، هدر رفت آب، تضییع حقوق مشترکان قانونی خواهد شد و طبق قانون این عمل ناپسند جرم تلقی می گردد.

معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب غرب استان تهران بیان داشت: در شهرستان های قدس، شهریار و ملارد یک هزار و 50 رشته انشعاب آب جدید نصب و یک هزار و 100 رشته انشعاب فاضلاب جدید ایجاد شد.

وی با اشاره به شناسایی کنتور های خراب در شهرستان های غرب استان تهران گفت: این تعداد کنتور برای محاسبه دقیق میزان مصرف آب شرب مشترکان تعویض شد.

فلاوند گفت: خدمات این شرکت بابت تعویض کنتورهای خراب رایگان بوده است.

وی از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه بهره برداری غیرمجاز از شبکه توزیع آب مراتب را سریعاً به وسیله سامانه تلفنی 122 اطلاع دهند تا با متخلفان برخورد لازم صورت پذیرد

منبع: ایرنا
انتشار: 4 آذر 1399 بروزرسانی: 4 آذر 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1387

به "خبرنگاران 860 انشعاب غیرمجاز آب در غرب استان تهران به مجاز تبدیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 860 انشعاب غیرمجاز آب در غرب استان تهران به مجاز تبدیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید