خبرنگاران پخش دو مجموعه کوتاه رادیویی جدید از رادیونمایش

به گزارش مجله 10 از 10، تهران-خبرنگاران- دو مجموعه کوتاه نمایش رادیویی صندوق از 30 فروردین ماه و بن بست از 28 اردیبهشت ماه به کارگردانی داریوش شهبازی از رادیو نمایش پخش می شوند.

خبرنگاران پخش دو مجموعه کوتاه رادیویی جدید از رادیونمایش

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، مجموعه نمایش رادیویی صندوق فضایی کمدی همراه با نقد اجتماعی دارد و داستان آن درباره شخصی است که به تازگی مدیر شده و دستور افتتاح صندوق نقدها می دهد که با پیشنهادات عجیبی روبه رو می گردد.

مجموعه صندوق با هنرمندی عبدالعلی کمالی و عباس توفیقی در هفت قسمت از روز شنبه 30 فروردین ماه ساعت 6:30 به روی آنتن رادیو نمایش می رود و تکرار آن ساعت 17:15 دقیقه است.

همچنین مجموعه نمایشی بن بست در هفت قسمت و با موضوع موضوعی روانشناسی به ضایعه های اخلاقی و روانی که پیامد ظهور شبکه های اجتماعی مجازی است و همچنین به ارائه راهکار برای رفع کردن آنها میپردازد.

مجموعه نمایشی بن بست با هنرمندی مینو جبارزاده، شیما جان قربان و بهادر ابراهیمی از28 اردیبهشت ماه به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

دو مجموعه کوتاه نمایش رادیویی صندوق وبن بست به نویسندگی مجید حیدری، کارگردانی داریوش شهبازی، تهیه کنندگی مهدیه تقی زاده، صدابرداری فرزاد شریفی و افکتوری نازنین حسن پور، به تازگی در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو فراوری شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 خرداد 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: 10az10.ir شناسه مطلب: 1051

به "خبرنگاران پخش دو مجموعه کوتاه رادیویی جدید از رادیونمایش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پخش دو مجموعه کوتاه رادیویی جدید از رادیونمایش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید